Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70524
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten
Authors Yehorova, Olesia Ivanivna  
Keywords синестезія
синестезия
synesthesia
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70524
Publisher Видавництво "ПАІС"
License
Citation Yehorova, O. Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten [Текст] / O. Yehorova // Німецька мова в Україні: Традиції, успіхи, завдання = Deutsch in der Ukraine: Traditionen, Erfolge, Aufgaben: матеріали XXV Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських германістів (28-29 вересня 2018 р.). - Львів: ПАІС, 2018. - С. 61-63.
Abstract Дослідження присвячене аналізу рекламних стратегій, що об'єктивуються в рекламних текстах. Зокрема у фокусі дослідження перебуває синестезія, її типологія та потенціал впливу як інструмента сучасної реклами.
Исследование посвящено анализу рекламных стратегий, объективируемых рекламными текстами. В частности в центре исследования находится синестезия, её типология и потенциал влияния как инструмента современной рекламы.
The study considers advertising strategies featured in advertising texts. Primarily it focuses on synethesia, its typology and impact as a tool of contemporary advertising.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Ukraine Ukraine
76
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
79
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Yehorova_Synästhetische.pdf 272,57 kB Adobe PDF 95

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.