Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72872
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дизайн німецькомовних рекламних текстів |
Other Titles |
German advertising texts design |
Authors |
Otroshchenko, Larysa Stepanivna
![]() |
Keywords |
дизайн design рекламний текст рекламный текст advertising text слоган slogan |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72872 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Отрощенко, Л.С. Дизайн німецькомовних рекламних текстів / Л.С. Отрощенко // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної “Функція дизайну у сучасному світі: виміри 2019 ”. – 22-23 березня 2019, м. Суми. – Суми: СумДУ, 2019. – С.76-77. |
Abstract |
У тезах представлено особливості побудови німецькомовних рекламних текстів. Проаналізовано структурні компоненти рекламного тексту– заголовку, основного рекламного тексту й слогану. В тезисах представлено особенности построения немецко-язычных рекламных текстов.Проанализировано структурные компоненты рекламного текста - заголовок, основной рекламный текст и слоган. In the abstract peculiarities of German advertising texts design have been introduced. It has been analyzed structural components of an advertising text - title, main body and slogan. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

6827

29867

1

1

1

389

853

173657

32
Downloads

1

1

1

390

1

173656

7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Otroshchenko_German_advertising_texts_design.pdf | 195,52 kB | Adobe PDF | 174057 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.