Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72872
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дизайн німецькомовних рекламних текстів
Other Titles German advertising texts design
Authors Otroshchenko, Larysa Stepanivna  
Keywords дизайн
design
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
слоган
slogan
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72872
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Отрощенко, Л.С. Дизайн німецькомовних рекламних текстів / Л.С. Отрощенко // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної “Функція дизайну у сучасному світі: виміри 2019 ”. – 22-23 березня 2019, м. Суми. – Суми: СумДУ, 2019. – С.76-77.
Abstract У тезах представлено особливості побудови німецькомовних рекламних текстів. Проаналізовано структурні компоненти рекламного тексту– заголовку, основного рекламного тексту й слогану.
В тезисах представлено особенности построения немецко-язычных рекламных текстов.Проанализировано структурные компоненты рекламного текста - заголовок, основной рекламный текст и слоган.
In the abstract peculiarities of German advertising texts design have been introduced. It has been analyzed structural components of an advertising text - title, main body and slogan.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
144
Unknown Country Unknown Country
32

Downloads

Ukraine Ukraine
145
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Otroshchenko_German_advertising_texts_design.pdf 195,52 kB Adobe PDF 152

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.