Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7400
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Застосування методу оціночних функцій для оцінки рівня знань слухачів
Authors Kuzikov, Borys Olehovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9511-5665
Keywords дистанционное обучение
дистанційне навчання
distance learning
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7400
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Кузіков, Б.О. Застосування методу оціночних функцій для оцінки рівня знань слухачів [Текст] / Б.О. Кузіков // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті - 2007 : тези доповідей Першої міжнародної науково-технічної конференції, 7-9 листопада 2007 / Відпов. за вип. А.С. Довбиш. - Суми : СумДУ, 2007. - С.129-130.
Abstract При дистанційному навчанні актуальною задачею є адекватна оцінка знань учнів. При наявності різних засобів контрою знань найбільш поширеною залишається тесту- вання. Доведено, що лінійні адитивні форми оцінювання не дозволять з достатньою достовірністю оцінити знання учня. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7400
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
20
France France
4
Germany Germany
387
Greece Greece
29479
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2012977
Japan Japan
459143112
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
11
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
43796524
United Kingdom United Kingdom
21908088
United States United States
918286223
Unknown Country Unknown Country
43796523

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
388
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
124511042
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
459143111
Unknown Country Unknown Country
92

Files

File Size Format Downloads
ISPO2007_Самодай.pdf 1,95 MB Adobe PDF 583654638

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.