Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74164
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лінгвокраїнознавчий аспект у викладанні іноземної мови
Authors Голованова, В.І.
Keywords лінгвокраїнознавство
linguistic studies
наочність
visibility
компетентність
competence
лексика
vocabulary
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74164
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Голованова, В.І. Лінгвокраїнознавчий аспект у викладанні іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / В.І. Голованова; наук. керівник В.С. Куліш. - Суми: СумДУ, 2019. - 27 с.
Abstract Наразі дуже актуальним є викладання іноземної мови із використанням лінгвокраїнознавчого аспекту. В загальноосвітніх навчальних закладах деякі теми викладаються саме із використанням вищезазначеного підходу. Проте в деяких загальноосвітніх школах із поглибленим вивченням іноземної мови (іноземних мов) існує окремий предмет – Країнознавство. Ця робота зупиняє увагу на співвідношенні понять «лінгвокраїнознавство» та «країнознавство», визначає сутність лінгвокраїнознавчого аспекту у викладанні іноземної мови. Також вона визначає практичні складові лінгвокраїнознавчого аспекту, а саме види лексики та фразеологізми (з прикладами). Останньою і дуже важливою складовою є розробка власного комплексу із чотирьох завдань з метою кращого засвоювання та відпрацювання знань учнями. Структура комплексу: перше завдання - перегляд відео (короткий фільм) та будування діалогу відповідно до цього відео; друге – кросворд; третє - виступ-презентація; четверте - використання інтернет-ресурсу для оцінки і закріплення знань.
Nowadays teaching of foreign language using the linguistic-national aspect is very topical. In general education institutions taught some of these topics precisely with this approach. However, in some general secondary schools with in-depth study of a foreign language (foreign languages) there is a separate subject – the Regional Geography. This work focuses on the relation between the concepts of linguistic and ethnography and defines the essence of the linguistic aspect in the teaching of foreign language. It also defines the practical components of the linguistic-ethnographic aspect, such as the types of vocabulary and phraseology (with examples). The last and very important part is the development of its own four tasks complex for better assimilation and development of students’ knowledge. Complex structure is presented by: the first task is to watch a video (short film) and build a dialogue according to this video; the second is a crossword; the third - presentation; Fourth - use of the Internet resource to assess and consolidate knowledge.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Germany Germany
29175
Greece Greece
14599
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
5155
United Kingdom United Kingdom
2570
United States United States
1705
Unknown Country Unknown Country
5142

Downloads

Finland Finland
14576
France France
14575
Germany Germany
14596
Ghana Ghana
1
Ireland Ireland
14582
Japan Japan
14577
Kazakhstan Kazakhstan
737
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
14608
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
58350
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
58348
United Kingdom United Kingdom
14598
United States United States
14584
Unknown Country Unknown Country
89

Files

File Size Format Downloads
Golovanova_bac_rob.pdf 1,06 MB Adobe PDF 234225

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.