Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74164
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лінгвокраїнознавчий аспект у викладанні іноземної мови
Authors Голованова, В.І.
ORCID
Keywords лінгвокраїнознавство
linguistic studies
наочність
visibility
компетентність
competence
лексика
vocabulary
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74164
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Голованова, В.І. Лінгвокраїнознавчий аспект у викладанні іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / В.І. Голованова; наук. керівник В.С. Куліш. - Суми: СумДУ, 2019. - 27 с.
Abstract Наразі дуже актуальним є викладання іноземної мови із використанням лінгвокраїнознавчого аспекту. В загальноосвітніх навчальних закладах деякі теми викладаються саме із використанням вищезазначеного підходу. Проте в деяких загальноосвітніх школах із поглибленим вивченням іноземної мови (іноземних мов) існує окремий предмет – Країнознавство. Ця робота зупиняє увагу на співвідношенні понять «лінгвокраїнознавство» та «країнознавство», визначає сутність лінгвокраїнознавчого аспекту у викладанні іноземної мови. Також вона визначає практичні складові лінгвокраїнознавчого аспекту, а саме види лексики та фразеологізми (з прикладами). Останньою і дуже важливою складовою є розробка власного комплексу із чотирьох завдань з метою кращого засвоювання та відпрацювання знань учнями. Структура комплексу: перше завдання - перегляд відео (короткий фільм) та будування діалогу відповідно до цього відео; друге – кросворд; третє - виступ-презентація; четверте - використання інтернет-ресурсу для оцінки і закріплення знань.
Nowadays teaching of foreign language using the linguistic-national aspect is very topical. In general education institutions taught some of these topics precisely with this approach. However, in some general secondary schools with in-depth study of a foreign language (foreign languages) there is a separate subject – the Regional Geography. This work focuses on the relation between the concepts of linguistic and ethnography and defines the essence of the linguistic aspect in the teaching of foreign language. It also defines the practical components of the linguistic-ethnographic aspect, such as the types of vocabulary and phraseology (with examples). The last and very important part is the development of its own four tasks complex for better assimilation and development of students’ knowledge. Complex structure is presented by: the first task is to watch a video (short film) and build a dialogue according to this video; the second is a crossword; the third - presentation; Fourth - use of the Internet resource to assess and consolidate knowledge.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Germany Germany
-305826539
Greece Greece
14599
Ireland Ireland
2739561
Lithuania Lithuania
1
Philippines Philippines
1
Singapore Singapore
-1143838344
Ukraine Ukraine
145844107
United Kingdom United Kingdom
-1033690023
United States United States
189532384
Unknown Country Unknown Country
760888853

Downloads

Czechia Czechia
53843623
Finland Finland
2739557
France France
2011083062
Germany Germany
2011083063
Ghana Ghana
1
Ireland Ireland
5479113
Japan Japan
9318959
Kazakhstan Kazakhstan
5479115
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
25440456
Poland Poland
25440461
Portugal Portugal
1
Romania Romania
9318958
Russia Russia
58350
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
145844109
United Kingdom United Kingdom
14598
United States United States
145844108
Unknown Country Unknown Country
89

Files

File Size Format Downloads
Golovanova_bac_rob.pdf 1,06 MB Adobe PDF 156020330

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.