Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74800
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка профілактичної програми з протидії шкільному насильству
Authors Шкриль, І.Б.
ORCID
Keywords шкільне насильство
школьное насилие
school violence
профілактична програма
профилактическая программа
prevention program
агресивність
агрессивность
aggressiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74800
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Шкриль, І.Б. Розробка профілактичної програми з протидії шкільному насильству [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 231 - соціальна робота / І.Б. Шкриль; наук. керівник А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2019. - 52 с.
Abstract Насильство є серйозною проблемою в суспільстві. Школа нерідко стикається з проявами жорстокості та насильства в середовищі учнів, фактами знущання серед дітей та проблемою насильства в сім’ї. Демонстрація сцен насильства у засобах масової інформації та в Інтернеті або будь-який пережитий досвід тої чи іншої форми насильства: фізичного, психологічного, сексуального тощо; відчуття безпорадності, приниження, злості або відчаю, небезпеки, самотності, що наростає; схильність до девіації, залежності, протиправної поведінки, все це змушує нас шукати способи попередження насильства. У більшості випадків насильство спостерігається не лише в кіно, а й на власному досвіді, а саме в сім’ях чи школі (бійки, вимагання грошей, психологічний тиск, словесні образи, бойкот). Майже у всіх країнах діти перебувають під наглядом дорослих в навчальних закладах більше часу, ніж в будь-якому іншому місці за межами родини. Саме у шкільні роки діти дуже часто можуть зіштовхнутися з різними негараздами у взаєминах з однолітками. Враховуючи це, школи повинні не лише слідкувати за освітою дітей, але й забезпечувати захист дітей від насильства. Дорослі, які здійснюють контроль за навчальними закладами, і ті, хто в них працює, зобов’язані створювати безпечні умови, які сприятимуть збереженню гідності та розвитку дітей, адже насильство, незважаючи на те, чи є воно фізичним, психологічним, фінансовим, чи сексуальним, є одним з найбільших порушень прав людини – права на життя, на фізичну та психологічну недоторканість.
Насилие является серьезной проблемой в обществе. Школа нередко сталкивается с проявлениями жестокости и насилия в среде учащихся, фактами издевательства среди детей и проблемой насилия в семье. Демонстрация сцен насилия в средствах массовой информации и в Интернете или любой пережитый опыт той или иной формы насилия: физического, психологического, сексуального и тому подобное; ощущение беспомощности, унижения, злобы или отчаяния, опасности, одиночества, нарастает; склонность к девиации, зависимости, противоправного поведения, все это заставляет нас искать способы предупреждения насилия. В большинстве случаев насилие наблюдается не только в кино, но и на собственном опыте, а именно в семьях или школе (драки, вымогательство денег, психологическое давление, словесные оскорбления, бойкот). Почти во всех странах дети находятся под присмотром взрослых в учебных заведениях больше времени, чем в любом другом месте за пределами семьи. Именно в школьные годы дети очень часто могут столкнуться с различными проблемами во взаимоотношениях со сверстниками. Учитывая это, школы должны не только следить за образованием детей, но и обеспечивать защиту детей от насилия. Взрослые, которые осуществляют контроль за учебными заведениями, и те, кто в них работает, обязаны создавать безопасные условия, способствующие сохранению достоинства и развития детей, ведь насилие, несмотря на то, является ли оно физическим, психологическим, финансовым, или сексуальным является одним из крупнейших нарушений прав человека - права на жизнь, на физическую и психологическую неприкосновенность.
Violence is a serious problem in society. The school is often confronted with manifestations of violence and violence among students, child abuse and domestic violence. Demonstration of scenes of violence in the media and on the Internet or any experience of any form of violence: physical, psychological, sexual, etc .; feelings of helplessness, humiliation, anger or despair, danger, growing loneliness; propensity for deviance, addiction, unlawful behavior, all of which forces us to look for ways to prevent violence. In most cases, violence is observed not only in cinema, but also in one's own experience, namely in families or at school (fights, extortion, psychological pressure, verbal abuse, boycotts). In almost all countries, children are under the care of adults for more time in educational institutions than anywhere else outside the family. It is during school years that children can often encounter various problems in their relationships with their peers. With this in mind, schools should not only monitor the education of children, but also ensure that children are protected from violence. Adults who supervise educational institutions and those who work in them are obliged to create safe conditions that will help to preserve the dignity and development of children, because of violence, whether physical, psychological, financial, or sexual. is one of the biggest human rights violations - the right to life, to physical and psychological integrity.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Finland Finland
1
France France
1844985453
Germany Germany
1757061
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3821028
Lithuania Lithuania
68929
Netherlands Netherlands
4438
Ukraine Ukraine
1245792669
United Kingdom United Kingdom
1844985368
United States United States
-1803498326
Unknown Country Unknown Country
35839

Downloads

Albania Albania
1
Austria Austria
-1803498324
Belgium Belgium
1
Canada Canada
-1157014799
Czechia Czechia
-1157014794
Estonia Estonia
1
Finland Finland
246247283
France France
-1157014809
Germany Germany
-1157014810
Gibraltar Gibraltar
1844985433
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
246247295
Israel Israel
1
Italy Italy
68906
Kazakhstan Kazakhstan
246247352
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
143955819
Netherlands Netherlands
-1157014812
Norway Norway
209405
Poland Poland
-1157014814
Qatar Qatar
1
Romania Romania
-1803498346
Russia Russia
-1803498345
Slovakia Slovakia
-1157014805
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
836269
Ukraine Ukraine
-1157014831
United Kingdom United Kingdom
-1803498344
United States United States
-1157014815
Unknown Country Unknown Country
-1803498275

Files

File Size Format Downloads
Shkril_bak_rob.pdf 706,92 kB Adobe PDF 478042031

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.