Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75871
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання моделі “змішаного навчання” під час викладання іноземної мови у немовному вузі
Authors Чепурних, Г.К.
Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna
Turchyna, Tamara Vasylivna
Keywords змішане навчання
дістанційна освіта
сучасні методі навчання
смешанное обучение
электронное обучение
онлайн обучение
элементы дистанционного обучения
современные методы обучения
blended learning
e-learning
online learning
elements of distance learning
modern teaching methods
distance learning technologies
teaching methods
Type Article
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75871
Publisher Видавничий дім "Гельветика"
License
Citation Чепурних, Г.К. Використання моделі “змішаного навчання” під час викладання іноземної мови у немовному вузі [Текст] / Г.К. Чепурних, Д.О. Медведовська, Т.В. Турчина // Молодий вчений. – Спецвипуск “Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця”. - Херсон: Видавничий дім "Гельветика", 2019. - Вип. 5.1(69.1). – С. 223-227.
Abstract У статті розглядаються основні моделі “змішаного навчання ” в системі викладання іноземних мов у вузі, де іноземна мова не являється спеціалізацією. Надаються різні трактування змішаного навчання. Визначаються завдання й переваги змішаного навчання в навчальному процесі ВНЗ. Зазначається актуальність проблеми використання технології змішаного навчання у сучасному українському вищому навчальному закладі. Наголошується, що змішане навчання є пріоритетною формою навчання у сучасних навчальних умовах.
В статье рассматриваются основные модели "смешанного обучения" в системе преподавания иностранных языков в вузе, где иностранный язык не является специализацией. Предоставляются различные трактовки смешанного обучения. Определяются задачи и преимущества смешанного обучения в учебном процессе вуза. Отмечается актуальность проблемы использования технологии смешанного обучения в современном украинском вузе. Отмечается, что смешанное обучение является приоритетной формой обучения в современных учебных условиях.
The article discusses the main models of "blended learning" in the system of teaching foreign languages ​​in high school, where a foreign language is not a specialization. Various interpretations of blended learning are provided. The objectives and benefits of blended learning in the educational process of the university are determined. The urgency of the problem of using blended learning technology in a modern Ukrainian university is noted. It is noted that blended learning is a priority form of learning in modern learning environments.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Ukraine Ukraine
105
Unknown Country Unknown Country
18

Downloads

Ukraine Ukraine
84
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Chepurnykh_e-learning.pdf 323,93 kB Adobe PDF 87

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.