Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76953
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лукашева синергія у заяві про місію
Authors Гранкіна, Ю.
Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
Keywords мова бренду
язык бренда
brand language
семіотичні системи
семиотические системы
semiotic systems
лінгвістика
лингвистика
linguistics
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76953
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гранкіна Ю. Лукашева синергія у заяві про місію [Текст] / Ю. Гранкіна, І.В. Ущаповська // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 100-103.
Abstract Мова бренду – це система знаків та символів, що використовується для спілкування бренду зі своєю аудиторією (споживачами). Вона є полікодовою, оскільки реалізується різними засобами комунікації, тобто використовує різні семіотичні системи: вербальну, візуальну, аудіальну та сенсорну. Структура мови бренду представлена семіотичними системами різного походження, що об’єднані в комунікативних блоки зі специфічними лексико-семантичними характеристиками.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
Germany Germany
285251
Iran Iran
1
Ireland Ireland
21094
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
246
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
3011993
United Kingdom United Kingdom
1331604
United States United States
5981799
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
5981799
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10631994

Files

File Size Format Downloads
Hrankina_semiotic_systems.pdf 1,15 MB Adobe PDF 16613799

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.