Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76962
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Змішане навчання та його застосування при вивченні української та російської мови студентами-іноземцями медичного профілю
Authors Pokhilko, Olena Viktorivna
Keywords змішане навчання
смешанное обучение
blended learning
вивчення української мови
изучение украинского языка
study of the Ukrainian
вивчення російської мови
изучение русского языка
learning Russian
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76962
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Похілько О.В. Змішане навчання та його застосування при вивченні української та російської мови студентами-іноземцями медичного профілю [Текст] / О.В. Похілько // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 144-148.
Abstract Інтенсифікація інформаційних процесів вимагає розробки нової моделі освіти, здатної забезпечити безперервний розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення. Практична реалізація й ефективне використання інноваційних технологій у медичних ЗВО сприяють підвищенню вимог щодо гуманістичної та професійної спрямованості. Одним із перспективних напрямів розвитку сучасної освіти вважається змішане навчання.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
97
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
50

Downloads

France France
150
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
41
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Pokhilko_blended_learning.pdf 1,31 MB Adobe PDF 194

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.