Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77041
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Співпраця видавництв із книжковими блогерами як спосіб промоції видавничої продукції
Автори Санатарчук, В.
ORCID
Ключові слова видавництва
издательства
publishing houses
книжкові блогери
книжные блогеры
book bloggers
промоція видавничої продукції
продвижение издательской продукции
promotion of publishing products
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2019
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77041
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Санатарчук В. Співпраця видавництв із книжковими блогерами як спосіб промоції видавничої продукції [Текст] / В. Санатарчук // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 303-307.
Короткий огляд (реферат) Перехід видавничого бізнесу в мережу Інтернет сприяв пошуку нових каналів інформування населення про діяльність його суб’єктів і просування видавничої продукції. Таким чином, одним із сучасних способів промоції видавничої продукції стає співпраця з книжковими блогами, автори яких виступають в ролі «лідерів думок» (термін в соціологічну науку ввів Габрієль Тард у ХХ ст.). Це дозволяє поширювати інформацію про видавничу продукцію на масову аудиторію і сприяє підвищенню зацікавленості потенційних покупців. До теоретичного осмислення категоріального апарату інтернет-промоції зверталися Я. Влодарчик, О. Скібан, О. Скочинець, В. Теремко, Д. Фіалко та інші, але особливості промоції книжкової продукції через співпрацю з книжковими блогерами всебічно не досліджувалися. Метою нашої статті є дослідження співпраці видавництв з книжковими блогерами як способу промоції видавничої продукції.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
France France
1
Germany Germany
208561721
Ireland Ireland
1137238973
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
112329
Slovenia Slovenia
112334
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
United Kingdom United Kingdom
3298708
United States United States
1137238972
Україна Україна
1137238974

Downloads

France France
26766468
Georgia Georgia
1
Germany Germany
22072918
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
112330
Slovenia Slovenia
112335
Spain Spain
1
United Kingdom United Kingdom
30423
United States United States
777181204
Україна Україна
147963305

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Sanatarchuk_publishing_houses.pdf 1.11 MB Adobe PDF 974238986

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.