Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77041
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Співпраця видавництв із книжковими блогерами як спосіб промоції видавничої продукції |
Автори |
Санатарчук, В.
|
ORCID | |
Ключові слова |
видавництва издательства publishing houses книжкові блогери книжные блогеры book bloggers промоція видавничої продукції продвижение издательской продукции promotion of publishing products |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2019 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77041 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Санатарчук В. Співпраця видавництв із книжковими блогерами як спосіб промоції видавничої продукції [Текст] / В. Санатарчук // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 303-307. |
Короткий огляд (реферат) |
Перехід видавничого бізнесу в мережу Інтернет
сприяв пошуку нових каналів інформування населення про діяльність його
суб’єктів і просування видавничої продукції. Таким чином, одним із сучасних
способів промоції видавничої продукції стає співпраця з книжковими блогами,
автори яких виступають в ролі «лідерів думок» (термін в соціологічну науку ввів
Габрієль Тард у ХХ ст.). Це дозволяє поширювати інформацію про видавничу
продукцію на масову аудиторію і сприяє підвищенню зацікавленості
потенційних покупців.
До теоретичного осмислення категоріального апарату інтернет-промоції
зверталися Я. Влодарчик, О. Скібан, О. Скочинець, В. Теремко, Д. Фіалко та
інші, але особливості промоції книжкової продукції через співпрацю з
книжковими блогерами всебічно не досліджувалися.
Метою нашої статті є дослідження співпраці видавництв з книжковими
блогерами як способу промоції видавничої продукції. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

208561721

1137238973

1

1

112329

112334

1

1

3298708

1137238972

1137238974
Downloads

26766468

1

22072918

1

112330

112335

1

30423

777181204

147963305
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Sanatarchuk_publishing_houses.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | 974238986 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.