Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77047
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтерпретація феномену паблік рилейшнз у сучасному науковому дискурсі |
Authors |
Березенко, В.
Іванець, Т. |
ORCID | |
Keywords |
паблік рилейшнз паблик рилейшнз public relations комунікаційний менеджмент коммуникационный менеджмент communication management |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77047 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Березенко В. Інтерпретація феномену паблік рилейшнз у сучасному науковому дискурсі [Текст] / В. Березенко, Т. Іванець // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 329-333. |
Abstract |
Мета нашої роботи – розглянути різні підходи до інтерпертації терміну
паблік рилейшнз (PR), що склалися в сучасному науковому дискурсі і виявити
головні риси цього феномену. Французький дослідник Ф. Буарі свого часу
писав: «Рublic relations <…> Ці слова використовувалися для опису стількох
речей, на них витратили так багато чорнила і вони викликали таку кількість
суперечок, що легко зрозуміти, чому так важко скласти про них чітке уявлення і
чому вони викликають стільки питань <...>. Вельми важко позбавити PR тієї
строкатої клаптикової ковдри Арлекіна, в яку їх звикла рядити погано
інформована публіка» [1, с. 35]. Не можна не погодитися із цією думкою, адже
визначень феномену PR в науковій літературі представлено більше тисячі, і
проблема пошуку універсальної дефініції залишається актуальною. Порушивши
питання визначення паблік рилейшнз, вважаємо доцільним почати розгляд
цього питання з виявлення основних підходів до тлумачення зазначеного
феномену. Проаналізувавши роботи сучасних українських та зарубіжних вчених,
ми визначили наступні головні ознаки паблік рилейшнз та підходи до його
визначення. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Argentina](/flags/ar.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
183
![Germany](/flags/de.gif)
911858
![Ireland](/flags/ie.gif)
1778
![Japan](/flags/jp.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
2221048
![Ukraine](/flags/ua.gif)
16567429
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
250819
![United States](/flags/us.gif)
24395215
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1
Downloads
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
12889
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
24395214
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
44348334
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Berezenko_public_relations.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | 68756440 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.