Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77455
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості реклами туризму в країнах Азії
Other Titles Features of tourism advertising in Asia
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Вакулішина, І.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords реклама туризму
реклама туризма
tourism advertising
аніме-тур
аниме-тур
anime tour
музична індустрія
музыкальная индустрия
music industry
турист
tourist
туризм у країні
туризм в стране
tourism in a country
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77455
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Летуновська, Н.Є. Особливості реклами туризму в країнах Азії / Н.Є. Летуновська, І.М. Вакулішина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О.Ф. / за заг. ред. Т.А. Васильєвої, О.В. Шкарупи. – Суми : Сумський державний університет, 2019. – С. 48-49.
Abstract У тезах досліджуються особливості туристичної реклами в таких країнах, як Японія, Південня Корея та Китай. Для Японії описані особливості рекламування популярних аніме-турів. Зазначено, що туристичною візитівкою Південної Кореї є музична індустрія. Китай охарактеризований як країна фільмів та серіалів історичного спрямування, що активно використовується в туристичному маркетингу.
В тезисах исследуются особенности туристической рекламы в таких странах, как Япония, Южная Корея и Китай. Для Японии описаны особенности рекламирования популярных аниме-туров. Отмечено, что туристической визитной карточкой Южной Кореи является музыкальная индустрия. Китай охарактеризован как страна фильмов и сериалов исторического направления, что активно используется в туристическом маркетинге.
Theses explore the features of tourist advertising in countries such as Japan, South Korea, and China. For Japan, the features of advertising popular anime tours are described. It is noted that the tourist card of South Korea is the music industry. China is characterized as a country of historical films and series, which is actively used in tourism marketing.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
162959
Germany Germany
4903
Ireland Ireland
973
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
565390
United Kingdom United Kingdom
9806
United States United States
2557994
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
325887
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2557995

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_Vakulishyna.pdf 161,01 kB Adobe PDF 2883886

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.