Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77481
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією на засадах корпоративної соціальної та екологічної відповідальності
Authors Зайчик, К.О.
Smolennikov, Denys Olehovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8418-051X
Keywords корпоративна соціальна та екологічна відповідальність
корпоративная социальная и экологическая ответственность
corporate social and environmental responsibility
органічне виробництво
органическое производство
organic production
еко-крамниця
эко-магазин
eco-shop
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77481
Publisher Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
License
Citation Зайчик, К.О. Управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією на засадах корпоративної соціальної та екологічної відповідальності / К.О. Зайчик, Д.О. Смоленніков // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Черкаси, 16–17 квітня 2020 року. – Черкаси: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. – С. 135-137.
Abstract Важко уявити сучасний світ без активного розвитку торгівлі та постійного змагання між компаніями за споживача. Кризові явища, такі як пандемія, ще більше стимулюють торговельні підприємства просувати на ринку якісні товари та послуги, використовувати сучасні маркетингові інструменти, а також розвивати власний бренд. Особливої важливості набуває управління торговельним підприємством на засадах корпоративної соціальної та екологічної відповідальності.
Трудно представить современный мир без активного развития торговли и постоянного соревнования между компаниями за потребителя. Кризисные явления, такие как пандемия, еще больше стимулируют торговые предприятия продвигать на рынке качественные товары и услуги, использовать современные маркетинговые инструменты, а также развивать собственный бренд. Особую важность приобретает управление торговым предприятием на основе корпоративной социальной и экологической ответственности.
It is difficult to imagine the modern world without the active development of trade and constant competition between companies for the consumer. Crisis phenomena, such as the pandemic, further stimulate commercial enterprises to promote quality goods and services, use modern marketing tools, and develop their own brand. The management of a commercial enterprise on the basis of corporate social and environmental responsibility becomes especially important.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
China China
189
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
19685
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
38705
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
5540
United Kingdom United Kingdom
2292
United States United States
77409
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Japan Japan
1
Ukraine Ukraine
10988
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
77410

Files

File Size Format Downloads
Zaichyk_Smolennikov.pdf 6.84 MB Adobe PDF 88403

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.