Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств
Other Titles Внедрение процедуры маркетингового тестирования инновационной продукции в практическую деятельность промышленных предприятий
Introduction procedure of marketing testing innovative products in practical activity of industrial enterprises
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords інноваційна активність
маркетингове тестування
ринкова адекватність
нова та інноваційна продукція
инновационная активность
маркетинговое тестирование
рыночная адекватность
новая и инновационная продукция
innovation activity
test marketing
market adequacy
new and innovative products
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Нагорний, Є.І. Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств [Текст] / Є.І. Нагорний // Науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій». - 2010. - №2. - с. 43-50.
Abstract У статті розглянуто актуальність впровадження процедури маркетингового тестування в практичну діяльність промислових підприємств, що займаються розробкою, виготовленням і реалізацією нової чи інноваційної продукції При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786
В статье рассмотрена актуальность внедрения процедуры маркетингового тестирования в практическую деятельность промышленных предприятий, которые занимаются разработкой, изготовлением и реализацией новой или инновационной продукции При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786
The article considers the relevance of implementing marketing testing procedures in practical activities of industrial enterprises that develop, manufacture and sales of new or innovative products When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
4
Finland Finland
1
Germany Germany
52187
Greece Greece
1
Ireland Ireland
178788
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
21
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
1202737
United Kingdom United Kingdom
611124
United States United States
10100399
Unknown Country Unknown Country
1202736

Downloads

China China
4
Finland Finland
1
Germany Germany
347
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13348009
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13348007
Unknown Country Unknown Country
139

Files

File Size Format Downloads
nagorniysumy2010.PDF 202,01 kB Adobe PDF 26696509

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.