Судова практика протидії булінгу та її особливості в процесі реалізації інклюзивної освіти

No Thumbnail Available

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Article

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

Стаття присвячена дослідженню правового регулювання протидії булінгу під час інклюзивної освіти. В ній досліджується особливості розвитку інклюзивної освіти в України, звертається увага на проблеми в її запровадженні. Авторами досліджено таке явище як «булінг», його вияви взагалі та в процесі реалізації інклюзивної освіти. Авторами, на підставі аналізу судової практики виявлені та проаналізовані склад проступків, що можуть бути кваліфіковані як булінг
The article is devoted to the study of the legal regulation of bullying in inclusive education. It explores the peculiarities of the development of inclusive education in Ukraine, draws attention to the problems in its implementation. The authors studied such a phenomenon as "bullying", its manifestations in general and in the process of implementing inclusive education. The authors, based on the analysis of case law identified and analyzed the composition of misdemeanors that can be classified as bullying

Keywords

освіта, образование, education, булінг, буллинг, bullying, інклюзивна освіта, инклюзивное образование, inclusive education, правове регулювання протидії боулінгу, правовое регулирование противодействия боулинга, legal regulation of bowling, люди з особливими потребами, люди с особыми потребностями, people with special needs

Citation

Старинський, М.В. Судова практика протидії булінгу та її особливості в процесі реалізації інклюзивної освіти [Текст] / М.В. Старинський, О.П. Соколенко // Правові горизонти. – 2019. – Вип. 19 (32). – С. 118-123

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By