Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78697
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів
Authors Rybina, Olena Ivanivna
Шепілов, Д.О.
Писаренко, К.О.
ORCID
Keywords соціальні медіа
соціальні мережі
соціальний медіа маркетинг
залучення клієнтів
стратегія
social media
social networks
social media marketing
customer engagement
strategy
Type Article
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78697
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Рибіна, О.І. Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів [Текст] / О.І. Рибіна, Д.О. Шепілов, К.О. Писаренко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2020. – № 1. – С. 118-123. – DOI: 10.21272/1817-9215.2020.1-12.
Abstract В роботі розглянуто маркетингові комунікації в соціальних мережах, що дозволяють постійно підтримувати двосторонній зворотний зв'язок зі споживачами. Автори під маркетингом в соціальних медіа розуміють використання існуючих платформ для підвищення обізнаності про торгові марки серед споживачів шляхом використання принципів цих платформ. Визначено форми просування платформ: традиційні та соціальні (органічні). В роботі проаналізовано та систематизовано найпопулярніші соціальні мережі, до яких відносяться: Facebook, Whatsapp, Youtube, Instagram, Tik Tok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat. Розглянуті соціальні медіа поділено на: соціальні мережі, професійні мережі, відеохостинги, медіа для обміну знаннями, мікро-блоги та форуми користувачів. В роботі наведено ТОП соціальних мереж у світі станом на 2019 рік. В роботі виокремлено та обгрунтовано переваги маркетингу в соціальних медіа, а саме: створення бренду, лояльність клієнтів, конверсії, обслуговування клієнтів, підвищення обізнаності та брендингу, зростання клієнтської бази, залучення трафіку, лідів та продажів тощо. Оскільки соціальні мережі сприяють активному спілкуванню між компаніями та споживачами, стимулюють взаємодію серед користувачів – в роботі з’ясовано фактори, що впливають на залучення клієнтів; досліджено, який контент на сторінці бренду у соціальних мережах приваблює більшість та викликає бажання повторного візиту. Обгрунтовано, що при застосуванні SMM (SocialMediaMarketing) потрібно більше уваги приділяти до опублікованої інформації, оскільки це один з основних чинників впливу на клієнтів. В роботі наголошено на важливості відкритості як головного чинника при створенні довірчих стосунків "бренд-споживач", що в результаті формують поведінку покупця і в реальності. Доведено, що SMM – потужна медіа платформа зв'язку з клієнтами, побудови бренду, збільшення продажів та залучення трафіку веб-сайтів, оскільки за допомогою соціальних мереж бренд демонструє свою відкритість до спілкування. Обгрунтовано, що за допомогою соціальних мереж бренди залишаються в тренді.
The paper considers marketing communications in social networks that allow to constantly maintain two-way feedback from consumers. Authors understand social media marketing as the use of existing platforms to raise brand awareness among consumers by using the principles of these platforms. Forms of platform promotion are defined: traditional and social (organic). The paper analyzes and systematizes the most popular social networks, which include: Facebook, Whatsapp, Youtube, Instagram, Tik Tok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat. The considered social networks are divided into: social networks, professional networks, video hosting, knowledge sharing media, micro-blogs and user forums. The paper presents the TOP social networks in the world as of 2019. The paper highlights and substantiates the benefits of marketing in social media, namely: brand building, customer loyalty, conversion, customer service, awareness raising and branding; customer base growth; attracting traffic, leads and sales, etc. As social networks promote active communication between companies and consumers, stimulate interaction among users - the factors that influence customer engagement are identified in the work; it was investigated which content on the brand's page on social networks attracts the majority and makes you want to visit again. It is justified that when using SMM (SocialMediaMarketing) you need to pay more attention to the published information, as this is one of the main factors influencing customers. The paper emphasizes the importance of openness as the main factor in creating a trusting relationship "brand-consumer", which in turn shapes the behavior of the buyer in reality. SMM has been proven to be a powerful media platform for customer communication, brand building, sales growth and website traffic, as the brand demonstrates its openness to communication through social media. It is substantiated that with the help of social networks brands remain in trend.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

Austria Austria
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
2056
Cuba Cuba
1
France France
1027
Germany Germany
-1403525279
Greece Greece
1
Ireland Ireland
-1232666541
Lithuania Lithuania
1
New Zealand New Zealand
1
Poland Poland
13933694
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-1403525278
United Kingdom United Kingdom
1826569620
United States United States
-600448450
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
1
Finland Finland
1
France France
2226938
Germany Germany
437403700
India India
1
Lithuania Lithuania
275256931
Poland Poland
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1524026848
United Kingdom United Kingdom
74892
United States United States
761697224

Files

File Size Format Downloads
Rybina_marketynhovi_komunikatsii.pdf 313,57 kB Adobe PDF -47367156

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.