Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78992
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тенденції світового ігрового ринку та електронні ігри з точки зору бізнес-активу |
Authors |
Zaitsev, Oleksandr Vasylovych
![]() Кордас, А.Р. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8292-4079 |
Keywords |
електронні ігри электронные игры electronic games бізнес-активи бизнес-активы business assets ринкова прибутковість рыночная прибыльность market profitability |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78992 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Зайцев, О.В. Тенденції світового ігрового ринку та електронні ігри з точки зору бізнес-активу [Текст] / О.В. Зайцев, А.Р. Кордас // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О.Ф. (Україна, Суми, 28 – 29 квітня 2020 р.) / за заг. ред.: Т.А. Васильєва, О.В. Шкарупа. – Суми: СумДУ, 2020. – С. 49-51. |
Abstract |
Електроні ігри як бізнес-актив є високо ризиковим. Світовий ринок переважно складається з гігантів ігрової індустрії. Сектор електронних ігор є "майданчиком" щодо проведення фінансових досліджень щодо взаємозв’язку між показниками інноваційної активності підприємств та ринковою дохідністю. Электронные игры как бизнес-актив является высоко рисковым. Мировой рынок преимущественно состоит из гигантов игровой индустрии. Сектор электронных игр является "площадкой" по проведению финансовых исследований о взаимосвязи между показателями инновационной активности предприятий и рыночной доходностью. Electronic gaming as a business asset is highly risky. The world market mainly consists of giants of the gaming industry. The electronic games sector is a "platform" for conducting financial research on the relationship between indicators of innovation activity of enterprises and market profitability. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
![China](/flags/cn.gif)
28704035
![Côte d’Ivoire](/flags/ci.gif)
1
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
7336450
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
55
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Slovenia](/flags/si.gif)
1
![Sweden](/flags/se.gif)
11138
![Ukraine](/flags/ua.gif)
4428918
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
766263
![United States](/flags/us.gif)
100175985
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1521385
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
57407735
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
11140
![United States](/flags/us.gif)
142944235
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zaitsev_electronic_games.pdf | 478,74 kB | Adobe PDF | 200363113 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.