Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79264
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized»
Authors Белокур, С.А.
ORCID
Keywords Інтернет-маркетинг
Интернет-маркетинг
Internet marketing
софтверний продукт
софтверный продукт
software product
просування програмних продуктів
продвижение программных продуктов
promotion of software products
стратегія просування
стратегия продвижения
promotion strategy
методи просування софтверних продуктів
методы продвижения софтверных продуктов
methods of promoting software products
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79264
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Белокур, С.А. Розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ "Apptimized" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.А. Белокур; наук. керівник Л.Ю. Сагер. - Суми: СумДУ, 2020. - 37 с.
Abstract Актуальність. IT-ринок, або ринок інформаційних продуктів і послуг, з моменту свого виникнення і по теперішній день є сферою діяльності, що представляє чималий інтерес для компаній будь-якого розміру і рівня рентабельності. Інтерес цей обумовлений декількома причинами. Варто зазначити, що товари IT-ринку суттєво відрізняється від інших ринків та вимагають специфічного маркетингового забезпечення. Динамічність розвитку ринку спричиняє динамічність зміни та зростання вимог до маркетингу і, зокрема, до маркетингових комунікацій. Сучасні споживачі, особливо на ринку інформаційних технологій скептично ставляться до багатьох ініціатив фахівців з маркетингу, тому залучити й утримати купівельний інтерес до якого-небудь виду товарів досить складно. Метою даної роботи є аналіз та розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized». Методи дослідження: методика КФУ (ключові фактори успіху), польові дослідження, коефіцієнта конкордації. Загальна характеристика роботи: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двух розділів, висновку та списку використаної літератури. Обсяг наукової роботи становить 36 сторінок. У роботі наведено 12 рисунків, 6 таблиць, використано 20 наукових джерела.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
10441
Germany Germany
10438
Greece Greece
1
Ireland Ireland
718
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1361439
United Kingdom United Kingdom
149391
United States United States
2226470
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2226469
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3758903

Files

File Size Format Downloads
Belokur_bachelor.pdf 3,69 MB Adobe PDF 5985376

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.