Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79273
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування «сustomer journey map» на прикладі освітніх послуг
Authors Федін, П.В.
ORCID
Keywords воронка продажів
воронка продаж
sales funnel
карта шляху клієнта
карта пути клиента
customer journey map
продуктова матриця
продуктовая матрица
product matrix
цільова аудиторія
целевая аудитория
target audience
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79273
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Федін, П.В. Формування "сustomer journey map" на прикладі освітніх послуг [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / П.В. Федін; наук. керівник О.В. Люльов. - Суми: СумДУ, 2020. - 71 с.
Abstract Сьогодні в області маркетингу можна спостерігати тенденцію до його розпилення. Постійна поява нових інструментів, технологій, підходів або короткотривалі тренди обумовлюють спеціалістів створювати та вивчати нові інструменти, що призводить до розширення поняття «маркетинг». Якщо намагатися звести всі інструменти до єдиної зрозумілої маркетингової системи та спробувати охопити максимальну кількість елементів маркетингу, то в результаті неодмінно з’явиться процес створення карти шляху клієнта, або «Customer journey map». Цей процес повністю відображає в собі суть маркетингу. Він охоплює майже всі етапи розробки стратегії та може включати в себе будь-які інструменти чи варіанти реалізації. Ключовим завданням процесу створення шляху клієнта є стратегічне планування подорожі цільової аудиторії від першого знайомства з продуктом до покупки та додаткових продажів. Найбільш наглядно цей процес можна продемонструвати на прикладі створення шляху клієнта під ринок освітніх послуг. Дані послуги досить складні та потребують тривалого часу на прийняття рішення перед покупкою. У зв’язку з усім врахованим вище, метою даної роботи є продемонструвати процес формування карти шляху клієнта на прикладі освітніх послуг. Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання: - розкриття поняття «Customer journey map» та його складових у розрізі освітніх послуг; - аналіз існуючих карт шляху клієнта в ринку освітніх послуг з ключовими показниками; - планування ефективної карти шляху клієнта для безкоштовного освітнього курсу з маркетингу. Конкуренція стимулює компанії використовувати сучасні методи підвищення рівня обслуговування клієнта. Розвиток мобільних та інтернет технологій призвів до появи Customer Journey Map (CJM) – інструменту моделювання та аналізу поведінки споживача при виборі та використанні товару або послуги компанії. Спочатку цей метод став популярним серед спеціалістів, які займаються удосконаленням програм, мобільних додатків або інтернет сайтів, але його можна застосовувати і в інших сферах, де необхідно аналізувати поведінку споживача (продажі, event-менеджмент, розробка інформаційних продуктів, створення нової послуги тощо). Найбільшою проблемою у формуванні карти шляху клієнта є відбір ключових етапів, технологій та інструментів для забезпечення максимального економічного ефекту від реалізації шляху клієнта в майбутньому.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
-266495715
France France
1
Germany Germany
303986
Greece Greece
395
Ireland Ireland
303984
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
17438168
Spain Spain
17438166
Ukraine Ukraine
-266495717
United Kingdom United Kingdom
127261875
United States United States
-1063765724
Unknown Country Unknown Country
-266495716

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
2065302479
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
127261877
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Fedin_bachelor.pdf 10,55 MB Adobe PDF -2102402936

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.