Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79297
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Зелений маркетинг: гендерні аспекти
Authors Топтун, Ю.М.
ORCID
Keywords зелений маркетинг
зеленый маркетинг
green marketing
еко-бренд
эко-бренд
eco-brand
еко-тренд
эко-тренд
eco-trend
гендерні аспекти
гендерные аспекты
gender aspects
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79297
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Топтун, Ю.М. Зелений маркетинг: гендерні аспекти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Ю.М. Топтун; наук. керівник Т.В. Пімоненко. - Суми: СумДУ, 2020. - 74 с.
Abstract Наявні тренди трансформації суспільних потреб, посилення екологічних проблем, популяризація здорового способу життя обумовлюють необхідність переорієнтації з традиційної до зеленої маркетингової стратегії підприємства. Основним завданням зеленого маркетингу є формування попиту на екологічні товари шляхом підвищення рівня екологічної свідомості споживачів. При цьому необхідною умовою реалізації ефективної стратегії зеленого маркетингу є врахування низки факторів, а саме: вік, Тендер, культура споживання, етичні аспекти тощо. Результати дослідження наукової літератури свідчать, що тендерний фактор має найбільший рівень впливу на прийняття рішень щодо придбання та споживання екологічних товарів. З іншої точки зору, існуючі дослідження є фрагментарними та мають якісний характер. Метою роботи є дослідження впливу тендерного фактору на процес та критерії прийняття рішень щодо придбання та споживання екологічних товарів. Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання: - визначення основних тенденцій розвитку концепцій зеленого маркетингу за допомогою бібліометричного аналізу; - проведення опитування респондентів міста Суми з метою виявлення рівня їх лояльності до еко-брендів в залежності від тендерного фактору; - розроблення системи рекомендацій для формування ефективної стратегії зеленого маркетингу з урахуванням тендерного фактору. Вихідною базою дослідження є: наукові напрацювання як вітчизняних так і зарубіжних учених, що досліджують питання зеленого маркетингу та тендерного фактору; наукові публікації з зеленого маркетингу та вивчення тендерного фактору, які опубліковано у наукових журналах, що індексуються наукометричної базою даних Scopus; результати опитування респондентів м. Суми та інші. У роботі для досягнення поставленої мети використано наступні інструменти: Scopus Tools Analysis для бібліографічного аналізу, VOSviewer для візуалізації результатів бібліометричного аналізу, анкетування - для визначення рівня лояльності клієнтів у розрізі тендерного фактору та ін.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
245300
Greece Greece
1051
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
11462
Italy Italy
43752
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
163533
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
466
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
78115741
United Kingdom United Kingdom
4315290
United States United States
392466020
Unknown Country Unknown Country
14858210

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Italy Italy
43753
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
81768
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
78115742
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
490220834
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Toptun_bachelor.pdf 26,01 MB Adobe PDF 568462103

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.