Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79384
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Історичний аналіз становлення державного регулювання освіти
Автори Майборода, Тетяна Миколаївна  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4547-5822
Ключові слова державне регулювання освіти
государственное регулирование образования
state regulation of education
галузь освіти
сфера образования
field of education
періоди історичного розвитку
периоды исторического развития
periods of historical development
типи суспільних відносин
типы общественных отношений
types of social relations
моделі освітніх систем
модели образовательных систем
models of educational systems
Вид документа Стаття
Дати випуску 2018
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79384
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright
Бібліографічний опис Майборода, Т.М. Історичний аналіз становлення державного регулювання освіти [Текст] / Т.М.Майборода // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2018. - №2. - С. 107-113
Короткий огляд (реферат) Освітній сектор є важливою складовою національної економіки, що забезпечує її не лише трудовими, а й інноваційними ресурсами та сприяє соціально-економічному розвитку країни. Його діяльність знаходиться під суттєвим державним регулюванням, що має свої специфічні особливості та становлення чого зумовлено історично внаслідок розвитку суспільних відносин. Дана стаття присвячена аналізу становлення державного регулювання освіти на різних етапах історичного розвитку. Автором було розглянуто місце та роль держави на етапах первісного суспільства, античності, середньовіччя, відродження та реформації, нового та новітнього часу та виявлено етап формування перших моделей обов’язкової освіти. В роботі охарактеризовано ліберальну, соціально-корпоративну, корпоративно-патерналістську та державно-патерналістську моделі освіту як найбільш поширені на сьогодні у світі. На основі цього було систематизовано інформацію по особливостям державного регулювання освіти в ході становлення різних типів суспільних відносин (аграрний, індустріальний та постіндустріальний).
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Czechia Czechia
277
France France
1
Germany Germany
7225862
Greece Greece
1
Ireland Ireland
10239
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Slovenia Slovenia
1
South Africa South Africa
1
United Kingdom United Kingdom
448861
United States United States
65051821
Unknown Country Unknown Country
150433653
Україна Україна
2479756

Downloads

Finland Finland
1
Germany Germany
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
75216827
Unknown Country Unknown Country
150433653
Україна Україна
65051823

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Mayboroda_stattya_visnyk_SumDU_107-_113_2018.pdf 952.01 kB Adobe PDF 290702309

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.