Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79384
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Історичний аналіз становлення державного регулювання освіти |
Автори |
Майборода, Тетяна Миколаївна
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4547-5822 |
Ключові слова |
державне регулювання освіти государственное регулирование образования state regulation of education галузь освіти сфера образования field of education періоди історичного розвитку периоды исторического развития periods of historical development типи суспільних відносин типы общественных отношений types of social relations моделі освітніх систем модели образовательных систем models of educational systems |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2018 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79384 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright |
Бібліографічний опис | Майборода, Т.М. Історичний аналіз становлення державного регулювання освіти [Текст] / Т.М.Майборода // Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2018. - №2. - С. 107-113 |
Короткий огляд (реферат) |
Освітній сектор є важливою складовою національної економіки, що забезпечує її не лише трудовими, а й інноваційними ресурсами та сприяє соціально-економічному розвитку країни. Його діяльність знаходиться під суттєвим державним регулюванням, що має свої специфічні особливості та становлення чого зумовлено історично внаслідок розвитку суспільних відносин.
Дана стаття присвячена аналізу становлення державного регулювання освіти на різних етапах історичного розвитку. Автором було розглянуто місце та роль держави на етапах первісного суспільства, античності, середньовіччя, відродження та реформації, нового та новітнього часу та виявлено етап формування перших моделей обов’язкової освіти. В роботі охарактеризовано ліберальну, соціально-корпоративну, корпоративно-патерналістську та державно-патерналістську моделі освіту як найбільш поширені на сьогодні у світі. На основі цього було систематизовано інформацію по особливостям державного регулювання освіти в ході становлення різних типів суспільних відносин (аграрний, індустріальний та постіндустріальний). |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

277

1

7225862

1

10239

1

1

1

1

1

448861

65051821

150433653

2479756
Downloads

1

1

1

1

1

1

75216827

150433653

65051823
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Mayboroda_stattya_visnyk_SumDU_107-_113_2018.pdf | 952.01 kB | Adobe PDF | 290702309 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.