Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79882
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ)
Authors Бабченко, Ю.Р.
ORCID
Keywords маркетинг у соціальних мережах
социальный медиа маркетинг
social media marketing
стратегія
стратегия
strategy
кафедра управління
кафедра управления
department of management
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79882
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бабченко, Ю.Р. Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / Ю.О. Бабченко; наук. керівник Г.О. Швіндіна. - Суми: СумДУ, 2020. - 37 с.
Abstract В роботі здійснено узагальнення підходів до побудови ефективного маркетингового профілю для закладу формальної освіти в соціальних мережах. Для цього в дослідженні зроблено літературний огляд останніх публікацій в сфері стратегічних комунікацій, маркетингу та маркетингу в соціальних мережах. Провівши аналіз ефективності ведення профілю кафедри управління в соціальних мереж, з’ясували слабкі сторони та помилки щодо оформлення сторінки в Instagram. Завдяки цьому розробили пропозиції з детальними прикладами, щодо покращення профілю кафедри управління, ефективності його ведення та існування.
В работе осуществлено обобщение подходов к построению эффективного маркетингового профиля для заведения формального образования в социальных сетях. Для этого в исследовании сделано литературный обзор последних публикаций в сфере стратегических коммуникаций, маркетинга и маркетинга в социальных сетях. Проведя анализ эффективности ведения профиля кафедры управления в социальных сетей, выяснили слабые стороны и ошибки по оформлению страницы в Instagram. Благодаря этому разработали предложения с подробными примерами по улучшению профиля кафедры управления, эффективности его ведения и существования.
The paper generalizes the approaches to building a compelling marketing profile for a formal education institution in social networks. The study provides a literature review of recent publications in the field of strategic communications, marketing, and social media marketing. After analyzing the effectiveness of the profile of the Department of Management in social networks, we found out the weaknesses and mistakes in the design of the Instagram page. Due to this, proposals were developed with detailed examples to improve the profile of the Department of Management, the effectiveness of its management, and existence.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
2263225
China China
-1442313760
Colombia Colombia
607885
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Germany Germany
200026
Greece Greece
3777
Ireland Ireland
337459325
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
227
Poland Poland
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
19749028
United Kingdom United Kingdom
1879471055
United States United States
408596802
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
3779

Downloads

Czechia Czechia
2263229
Finland Finland
1
France France
-2035459933
Germany Germany
408596803
Ireland Ireland
31828973
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1254350403
Poland Poland
643089677
Russia Russia
25824
Spain Spain
1254350394
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1442313760
United Kingdom United Kingdom
1879471057
United States United States
408596802
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Babchenko.pdf 1,29 MB Adobe PDF -1890167822

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.