Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80610
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень |
Authors |
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych
Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna Kotenko, Stanislav Ihorovych Литвин, Марина Валентинівна Литвин, Марина Валентиновна Lytvyn, Maryna Valentynivna Marekha, Iryna Serhiivna Mishenina, Halyna Anatoliivna Smolennikov, Denys Olehovych Skliar, Iryna Dmytrivna Tarasenko, Svitlana Viktorivna Shvindina, Hanna Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0003-4946-4028 http://orcid.org/0000-0001-8684-0163 http://orcid.org/0000-0002-9905-7706 http://orcid.org/0000-0001-8418-051X http://orcid.org/0000-0003-0669-6523 http://orcid.org/0000-0002-4829-0559 http://orcid.org/0000-0003-0883-8361 |
Keywords |
кейси кейсы cases сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development цілі сталого розвитку цели устойчивого развития Sustainable Development Goals |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80610 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Глобальні цілі сталого розвитку: кейси для ухвалення управлінських рішень : навчальний посібник / за заг. ред. Ю.М. Петрушенка. – Суми: СумДУ, 2020. – 122 с. |
Abstract |
Запропоновані кейси поєднують у собі декілька цілей під час проведення тренінгів зі сталого розвитку: навчають структурувати інформацію і розуміти зміст окремих Цілей сталого розвитку; формують вміння визначати можливі наслідки та виявляти можливі перешкоди в досягненні Цілей сталого розвитку; показують можливості оптимального вибору та способи досягнення цілей в умовах множинності варіантів рішення. Ситуаційні вправи в поєднанні з теоретичним матеріалом, що викладається в межах тренінгу, можуть використовуватися у трьох основних напрямках: використання на початку заняття з певної Цілі сталого розвитку дозволить ознайомитися з питаннями та проблемами, які пропонується розглянути в теоретичному матеріалі; використання в кінці теоретичної частини дасть змогу зрозуміти, як можна використовувати розглянуті теоретичні моделі та підходи до розв’язання конкретних проблем; протягом всього тренінгу пояснювати проблеми, що виникають у процесі досягнення Цілей сталого розвитку, на прикладі конкретних ситуаційних вправ. Предложенные кейсы сочетают в себе несколько целей при проведении тренингов по устойчивому развитию: обучают структурировать информацию и понимать смысл отдельных Целей устойчивого развития; формируют умение определять возможные последствия и выявлять возможные препятствия в достижении Целей устойчивого развития; показывают возможности оптимального выбора и способы достижения целей в условиях множественности вариантов решения. Ситуационные упражнения в сочетании с теоретическим материалом, который излагается в рамках тренинга, могут использоваться в трех основных направлениях: использование в начале занятия по определенной Цели устойчивого развития позволит ознакомиться с вопросами и проблемами, которые предлагается рассмотреть в теоретическом материале; использование в конце теоретической части позволит понять, как можно использовать рассмотренные теоретические модели и подходы к решению конкретных проблем; в течение всего тренинга объяснять проблемы, возникающие в процессе достижения Целей устойчивого развития, на примере конкретных ситуационных упражнений. The proposed cases combine several goals during sustainable development training: teach to structure information and understand the content of Sustainable Development Goals; form the ability to identify possible consequences and obstacles to achieving the Sustainable Development Goals; show the possibilities of optimal choice and ways to achieve goals in terms of multiple solutions. There are three main areas to use cases in combination with theoretical material: provide cases at the beginning of the lesson on a specific Sustainable Development Goal will allow getting acquainted with the issues and problems that are proposed to be considered in the theoretical material; the use of the theoretical part at the end will allow understanding how it is possible to use the considered theoretical models and approaches to the solution of concrete problems; throughout the training to explain the problems that arise in the process of achieving the Sustainable Development Goals, on the example of specific situational exercises. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Austria
1
Belgium
1
China
-2005416324
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
France
1482518982
Germany
-145533741
Greece
432710
Hong Kong SAR China
1
Ireland
95257
Japan
1
Lithuania
-145533742
Netherlands
1665
Norway
1
Poland
-373513153
Singapore
1
Slovenia
1
Spain
-1757259092
Sweden
82953
Ukraine
1335538862
United Kingdom
1771081367
United States
1920995603
Unknown Country
-531051131
Downloads
Bulgaria
1
China
-2005416323
Czechia
16249
France
-145533739
Germany
-1090853792
India
1
Ireland
1
Italy
1
Japan
1
Lebanon
16255
Lithuania
167309
Netherlands
1
Norway
399
Poland
-373513152
Romania
1
Russia
1409418594
Singapore
1
Switzerland
127034
Ukraine
122342536
United Kingdom
1771081334
United States
1920995598
Unknown Country
-531051130
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sustainable_Development_Goals.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | 1077797180 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.