Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81165
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту
Authors Zaitseva, Stanislava Stanislavivna  
Keywords рекламний текст,
рекламный текст
advertising text
Type Article
Date of Issue 2012
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81165
Publisher
License Copyright not evaluated
Citation Зайцева, С. С. До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Серия Филология. Социальные коммуникации. – 2012. – Т.25 (64). – № 4. Ч. 1. – С. 193-196.
Abstract Стаття присвячена визначенню емоційно-оцінної сутності рекламного тексту з позиції споживача реклами. Особлива увага звертається на з’ясування позитивності і негативності сучасних рекламних текстів, що впливає на аксіологічний баланс/дисбаланс у медіапросторі
Статья посвящена определению эмоционально-оценочной сущности рекламного текста с позиции потребителя рекламы. Особое внимание обращается на выяснение позитивности и негативности современных рекламных текстов, что влияет на аксиологический баланс/дисбаланс в медиапространстве.
The article is devoted to the determination of the emotional-valuation essence of modern advertising text from the position of a consumer. Special attention is paid to the ascertainment of positiveness and negativeness of modern advertising texts. It influences the axiological balance/imbalance in media space.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
90
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
23
Ukraine Ukraine
18
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
44

Downloads

France France
91
Ukraine Ukraine
16
United Kingdom United Kingdom
1

Files

File Size Format Downloads
Zaitseva_do-problemi-viznachennya.pdf 650,88 kB Adobe PDF 108

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.