Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81748
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління бізнес-процесами в туристичній галузі: вплив пандемії COVID-19
Other Titles Business process management in tourism: the impact of the COVID-19 pandemic
Authors Liulov, Oleksii Valentynovych  
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna  
Хаба, А.П.
Us, Yana Oleksandrivna  
Гусейнадзе, К.Р. огли
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4865-7306
http://orcid.org/0000-0001-6442-3684
http://orcid.org/0000-0003-1451-0450
Keywords бібліометричний аналіз
економічне зростання
внутрішній автомобільний туризм
пандемія
туризм
COVID-19
economic growth
tourism
bibliometric analysis
internal automobile tourism
pandemic
tourism
Type Article
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81748
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Люльов О. В., Пімоненко Т. В., Хаба А. П., Ус Я. О., Гусейнадзе К. Р. огли Управління бізнес-процесами в туристичній галузі: вплив пандемії COVID-19 // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2020. № 3. С. 239−246. DOI: 10.21272/1817-9215.2020.3-26
Abstract Туристична діяльність являється однією із найбільш прибуткових та динамічних галузей економіки. Однак, спалах пандемії COVID-19 та введення карантинних обмежень спричинили масштабні збитки та критичне зниження попиту та пропозиції у туристичному секторі. При цьому спад туристичної діяльності провокує подальшу рецесію в умовах економічного, соціального та політичного напруження. Таким чином, актуальність вирішення даної наукової проблеми полягає в необхідності розробки нової стратегії щодо якісної зміни та удосконалення бізнес-процесів у туристичній галузі для інтенсифікації зусиль у відновленні туристичного сектору України. Основною метою проведеного дослідження є побудова прогнозу розвитку туристичної галузі України під час пандемії COVID-19 на основі даних про переміщення транспортними засобами користувачів Apple продукції в межах України. У дослідженні побудовано прогноз за двома сценаріями розвитку туристичної діяльності, а саме: 1) без введення карантинних обмежень; 2) враховуючи набуття чинності карантинних обмежень на пересування. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стала інтегрована модель авторегресії ковзаючого середнього (ARIMA). Об’єктом дослідження обрано запити жителів України у прокладені маршрутів транспортними засобами з 13 січня 2020 року по 09 травня 2020 року. Програмне забезпечення Eviews 11 SV стало інструментарієм для практичної реалізації усіх етапів даного дослідження. За отриманими результатами емпіричного аналізу встановлено, що за умови введених карантинних обмежень, відновлення туристичного сектору матиме незначну позитивну тенденцію. Таким чином, у роботі автори наголосили на необхідності підвищення конкурентоспроможності ринку туризму за рахунок формування нових пропозицій, забезпечення високого рівня гігієни та безпеки, залучення інноваційних методів управління, активного використання сучасних інформаційних технологій, тощо. Результати проведеного дослідження можуть бути основою для проведення подальших досліджень, присвячених побудові стратегії розвитку туристичного сектору України.
Tourism is considered to be one of the most profitable and dynamic sectors of the economy. However, the outbreak of the COVID-19 pandemic and the following quarantine restrictions have caused substantial losses and a critical decline in supply and demand in the tourism sector. Furthermore, the mentioned above provokes a further recession in conditions of economic, social and political tension. Therefore, the urgency of solving this scientific problem lies in need to develop a new strategy for qualitative change and improvement of business processes in the tourism industry. Consequently, it will allow intensifying the efforts to restore the tourism sector of Ukraine. The primary purpose of the study is conducting the forecast of the tourism industry development in Ukraine during the pandemic COVID-19. There were two scenarios considered to build the forecast of tourism activity: 1) without the quarantine restrictions; 2) taking into account the quarantine restrictions on movement. The integrated model of moving average autoregression (ARIMA) became a methodological tool of the conducted research. The object of the study was the Ukraine resident’s requests on the traffic routes from January 13, 2020, to May 09, 2020. Eviews 11 SV software has become a tool for the practical implementation of all stages of this study. According to the results of empirical analysis, the recovery of the tourism sector will have a slightly positive trend in case of the quarantine restrictions. Thus, the authors emphasized the need to increase the tourism market competitiveness through the introducing the new proposals, ensuring a high level of hygiene and safety, attracting innovative management methods, active using the modern information technology, etc. The study results are considered to be the basis for further research on building a strategy for tourism recovery in Ukraine.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

Austria Austria
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
16811
Lithuania Lithuania
1733
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
5647512
United Kingdom United Kingdom
938741
United States United States
21983928
Unknown Country Unknown Country
1563405

Downloads

Austria Austria
1
France France
1
Germany Germany
13815719
Gibraltar Gibraltar
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
5647516
Turkey Turkey
314062
Ukraine Ukraine
5647508
United Kingdom United Kingdom
938743
United States United States
13815720
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Lyulyov_tourism_COVID.pdf 487,42 kB Adobe PDF 40179275

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.