Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81774
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Improving approaches to promoting business on the Internet
Other Titles Удосконалення підходів до просування бізнесу в Інтернеті
Authors Ngoh Sondi Doris,
ORCID
Keywords бізнес
бизнес
business
методи просування
методы продвижения
promoting methods
соціальні медіа
социальные медиа
social media
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81774
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Ngoh Sondi Doris Improving approaches to promoting business on the Internet : master's thesis : specialty 073 - management / supervisors : B. L. Kovalov, L. Hens. Sumy : Sumy State University, 2020. 46 p.
Abstract Перший розділ "Теоретичний аналіз основних термінів" зосереджений на огляді існуючої літератури в соціальних мережах щодо маркетингових стратегій, просування бізнесу та реклами бізнесу. Другий розділ "Методи реклами бізнесу в Інтернеті" зосереджується на практичній частині маркетингу соціальних медіа за допомогою Instagram, різних методах маркетингу соціальних медіа, націлюванні на маркетинг соціальних медіа, копірайтингу як частині соціальних медіа. У третьому розділі "Аналіз використання методів просування бізнесу в Інтернеті та їх вдосконалення" було проведено опитування з метою аналізу сучасного етапу використання різних методів просування бізнесу в Інтернеті його власниками. За результатами було висловлено пропозиції щодо вдосконалення методів просування бізнесу в Інтернеті. Науковою новизною отриманих результатів є унікальні дані, отримані в результаті опитування власників бізнесу з Камеруну та України та рекомендації, складені на його основі. Результати магістерської роботи можуть бути використані представниками МСП для покращення результатів просування бізнесу в Інтернеті.
The first chapter “Theoretical analysis of main terms” is concentrated on reviewing the existing literature of social media for marketing strategies, promotion of businesses and advertising of businesses. The second chapter “Methods of advertising of business on the Internet” focuses on the practical part of the social media marketing using Instagram, different methods of social media marketing, targeting as social media marketing, copywriting as a part of social media. In the third chapter “Analysis of the use of methods of promoting business on the Internet and their improvement” a survey was conducted to analyze the current stage of using different methods of promoting a business on the Internet by its business owners. Based on the results, suggestions were made on how to improve the methods of promoting a business on the Internet. The scientific novelty of the obtained results is a unique data received via a survey of business owners from Cameroon and Ukraine and the recommendations which were made on its base. The results of the master's work can be used by representatives of SMEs to improve the results of promoting business on the Internet.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1078207425
Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
152546
China China
1453324800
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
1
Germany Germany
1155248835
Greece Greece
5156862
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Indonesia Indonesia
160156
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1039848517
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1367445521
Nepal Nepal
1
Netherlands Netherlands
1056
Nigeria Nigeria
128830
Norway Norway
1
Pakistan Pakistan
-1892876419
Philippines Philippines
1078207424
Poland Poland
4021
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
17576
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
783059044
United Kingdom United Kingdom
1039848516
United States United States
1726451143
Unknown Country Unknown Country
-1902076874
Vietnam Vietnam
783059045

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
208
Canada Canada
1
China China
-874566554
France France
4025
Germany Germany
1155248834
Ghana Ghana
280210
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1927782
Indonesia Indonesia
674195326
Ireland Ireland
1791331120
Japan Japan
1
Latvia Latvia
108938206
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
634
Netherlands Netherlands
1
Nigeria Nigeria
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
38670954
Portugal Portugal
1060
Romania Romania
1
South Korea South Korea
13538768
Taiwan Taiwan
-874566555
Ukraine Ukraine
1833097912
United Kingdom United Kingdom
1039848515
United States United States
-1420819238
Unknown Country Unknown Country
115876
Vietnam Vietnam
783059046

Files

File Size Format Downloads
Ngoh_Sondi_Doris_mag_rob.pdf 1,02 MB Adobe PDF -24661159

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.