Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81927
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення управління товарною політикою підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі магазину побутової техніки "Техноцентр")
Authors Сокоренко, М.М.
ORCID
Keywords товар
goods
товарна політика
товарная политика
commodity policy
стратегія
стратегия
strategy
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81927
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сокоренко, М.М. Удосконалення управління товарною політикою підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі магазину побутової техніки "Техноцентр") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 073 - менеджмент / М.М. Сокоренко; наук. керівник В.М. Кислий. - Суми: СумДУ, 2020. - 52 с.
Abstract В роботі розглянуто теоретичні та методичні основи управління товарною політикою торгівельних роздрібних мереж, зроблено аналіз системи управління товарною політикою на прикладі магазину побутової техніки "Техноцентр". На базі використання основних положень товарної політики розглянуто методичні основи розробки та управління товарною політикою торгівельних роздрібних мереж. Розкрито суть, методики аналізу, формування та напрямки реалізації товарної політики. Проаналізовано систему управління товарною політикою підприємства роздрібної торгівлі магазину "Техноцентр", розглянуто структуру управління. Здійснено аналіз фінансово-господарських показників, аналіз основних стратегічних факторів бізнес-середовища "Техноцентр". Було проведено SWOT-аналіз регіону, який дозволив виявити сильні та слабкі сторони, загрози та можливості магазину "Техноцентр". Сформовано та обгрунтовано основні напрямки та заходи щодо удосконалення товарної політики магазину роздрібної торгівлі "Техноцентр".
В работе рассмотрены теоретические и методические основы управления товарной политикой торговых розничных сетей, сделан анализ системы управления товарной политикой на примере магазина бытовой техники "Техноцентр". На базе использования основных положений товарной политики рассмотрены методические основы разработки и управления товарной политикой торговых розничных сетей. Раскрыта суть, методики анализа, формирования и направления реализации товарной политики. Проанализирована система управления товарной политикой предприятия розничной торговли магазина "Техноцентр", рассмотрена структура управления. Осуществлен анализ финансово-хозяйственных показателей, анализ основных стратегических факторов бизнес-среды "Техноцентр". Был проведен SWOT-анализ региона, который позволил выявить сильные и слабые стороны, угрозы и возможности магазина "Техноцентр". Сформировано и обосновано основные направления и мероприятия по совершенствованию товарной политики магазина розничной торговли "Техноцентр".
The paper examines the theoretical and methodological foundations for managing the product policy of retail retail chains, analyzes the product policy management system using the example of the Technocenter household appliances store. Based on the use of the main provisions of the commodity policy, the methodological foundations of the development and management of the commodity policy of retail trade networks are considered. The essence, methods of analysis, formation and direction of implementation of commodity policy are revealed. The system of management of the commodity policy of the retailer of the Technocenter store is analyzed, the management structure is considered. The analysis of financial and economic indicators, analysis of the main strategic factors of the business environment "Technocenter". A SWOT-analysis of the region was carried out, which made it possible to identify the strengths and weaknesses, threats and opportunities of the Technocenter store. Formulated and substantiated the main directions and measures to improve the commodity policy of the retail store "Technocenter".
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
532178158
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
11653824
Greece Greece
1
Ireland Ireland
237836
Kazakhstan Kazakhstan
35674940
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
1334456015
United Kingdom United Kingdom
499449178
United States United States
-1348938071
Unknown Country Unknown Country
201106

Downloads

Belgium Belgium
190266356
Bulgaria Bulgaria
-814642839
Canada Canada
1982871102
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
-607506369
Finland Finland
77754
France France
-1349494748
Germany Germany
796373703
Hungary Hungary
1
India India
1
Iraq Iraq
1
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
35674941
Lithuania Lithuania
-814642850
Netherlands Netherlands
1869307911
Poland Poland
-276560515
Romania Romania
35674921
Russia Russia
-814642816
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-1348938070
United Kingdom United Kingdom
532178159
United States United States
1064912993
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Sokorenko_mag_rob.pdf 690,52 kB Adobe PDF 480909641

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.