Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки |
Автори |
Загоруйко, Л.О.
Плотніков, Є.О. Красуля, Алла Вікторівна ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2048-1879 |
Ключові слова |
неформальне навчання неформальное обучение informal education професійна підготовка профессиональная подготовка professional training вчителі англійської мови учителя английского языка EFL teachers підвищення кваліфікації повышение квалификации advanced training |
Вид документа | Розділ книги |
Дати випуску | 2020 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712 |
Видавець | Чернігівський національний технологічний університет |
Ліцензія | Copyright |
Бібліографічний опис | Загоруйко Л.О. Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки [Текст] / Л.О. Загоруйко, Є.О. Плотніков, А.В. Красуля // Конкурентоспроможність вищої освіти в умовах інформаційного суспільства: монографія / за заг. ред. Н.І. Холявко. – Чернігів: ЧНТУ, 2020. – Том ІІ: Науково-практичні засади підвищення конкурентоспроможності національної системи вищої освіти. – С. 153-171. |
Короткий огляд (реферат) |
Мета публікації – розкрити особливості професійного розвитку вчителів англійської мови в контексті неформального навчання в Україні. За результатами теоретичного дослідження було констатовано, що ефективне самостійне навчання можливе лише через залучення вчителів англійської мови до участі у заходах, що мають на меті неформальне навчання. Професійний розвиток засобами неформальної освіти передбачає врахування індивідуальних потреб кожного вчителя та задоволення його професійних потреб. Велику роль у підвищенні професійної кваліфікації вчителів англійської мови відіграють онлайн професійні мережі, адже вони є найбільш гнучкою формою неформального навчання. Участь учителів англійської мови у заходах, спрямованих на їхнє неформальне навчання, сприяє професійному розвитку в умовах партнерства між вчителем (школою), громадською організацією, професійною мережею та університетом, у випадку якщо останній також пропонує неформальне навчання. Така співпраця передбачає визначення спільних напрямів професійної діяльності, обмін не лише професійним досвідом, а й досвідом участі в різних заходах формальної та неформальної освіти, а також індивідуальним досвідом інформального навчання. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

252

17253584

1179625

14786

1

126

1

50861

56385561

737107073

109391969
Downloads

249

50858

1

1

1

1

1

152327

109391968
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Zahoruiko_professional_training.pdf | 953.92 kB | Adobe PDF | 109595407 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.