Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки
Автори Загоруйко, Л.О.
Плотніков, Є.О.
Красуля, Алла Вікторівна  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2048-1879
Ключові слова неформальне навчання
неформальное обучение
informal education
професійна підготовка
профессиональная подготовка
professional training
вчителі англійської мови
учителя английского языка
EFL teachers
підвищення кваліфікації
повышение квалификации
advanced training
Вид документа Розділ книги
Дати випуску 2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82712
Видавець Чернігівський національний технологічний університет
Ліцензія Copyright
Бібліографічний опис Загоруйко Л.О. Неформальне навчання вчителів англійської мови в процесі професійної підготовки [Текст] / Л.О. Загоруйко, Є.О. Плотніков, А.В. Красуля // Конкурентоспроможність вищої освіти в умовах інформаційного суспільства: монографія / за заг. ред. Н.І. Холявко. – Чернігів: ЧНТУ, 2020. – Том ІІ: Науково-практичні засади підвищення конкурентоспроможності національної системи вищої освіти. – С. 153-171.
Короткий огляд (реферат) Мета публікації – розкрити особливості професійного розвитку вчителів англійської мови в контексті неформального навчання в Україні. За результатами теоретичного дослідження було констатовано, що ефективне самостійне навчання можливе лише через залучення вчителів англійської мови до участі у заходах, що мають на меті неформальне навчання. Професійний розвиток засобами неформальної освіти передбачає врахування індивідуальних потреб кожного вчителя та задоволення його професійних потреб. Велику роль у підвищенні професійної кваліфікації вчителів англійської мови відіграють онлайн професійні мережі, адже вони є найбільш гнучкою формою неформального навчання. Участь учителів англійської мови у заходах, спрямованих на їхнє неформальне навчання, сприяє професійному розвитку в умовах партнерства між вчителем (школою), громадською організацією, професійною мережею та університетом, у випадку якщо останній також пропонує неформальне навчання. Така співпраця передбачає визначення спільних напрямів професійної діяльності, обмін не лише професійним досвідом, а й досвідом участі в різних заходах формальної та неформальної освіти, а також індивідуальним досвідом інформального навчання.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
China China
252
Germany Germany
17253584
Ireland Ireland
1179625
Latvia Latvia
14786
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
126
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
50861
United States United States
56385561
Unknown Country Unknown Country
737107073
Україна Україна
109391969

Downloads

China China
249
Germany Germany
50858
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
152327
Україна Україна
109391968

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Zahoruiko_professional_training.pdf 953.92 kB Adobe PDF 109595407

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.