Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О. Article 1682744561 -505942604
2022 Вплив COVID-19 на сферу електронно-комунікаційних послуг Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Павленко, М.С. Conference Papers 297520 510766
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в Європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kashcha, Mariia Oleksiivna Article 1828326901 -60202080
2022 Influence of ICT on effectiveness of inventory control in the public sector on the way to healthy green development in conditions of uncertainty Offei, F.A.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article -1784164379 2024169309
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Kashcha, Mariia Oleksiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 252818 53781
2022 Evaluation of the quality of website about health using marketing scoring Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Alfawaz, K. Article 20521101 -1041215193
2022 Basic determinants of effective health institutions management as an element of social and medical provision in a region Kobushko, Yana Volodymyrivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Khrystii, V. Article 12252917 8314293
2022 Innovative marketing tools for prevention threats in the health sector Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Zakharchenko, V. Conference Papers 2475 1312
2022 Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O. Conference Papers 3531 7990
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kashcha, Mariia Oleksiivna Article 93063 151621