Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84058
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Міжнародні логістичні системи: дослідження трансформацій під впливом рецесії та визначення перспективних напрямів розвитку логістичної архітектури
Authors Sabadash, Viktor Volodymyrovych  
Чорна, Я.В.
Фалько, К.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1157-212X
Keywords логістика, логістична архітектура, пандемія, ланцюг поставок, технологія, витрати, збитки, інновація, трансформація, COVID-19
логистика, логистическая архитектура, пандемия, цепочка поставок, технология, затраты, ущерб, инновация, трансформация, COVID-19
logistics, logistics architecture, pandemic, supply chain, technology, costs, losses, innovation, transformation, COVID-19
логістика
логистика
logistics
логістична архітектура
логистическая архитектура
logistics architecture
ланцюг поставок
цепь поставок
supply chain
Type Article
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84058
Publisher ПФ «Видавництво «Університетська книга»
License Copyright not evaluated
Citation Сабадаш В. В., Чорна, Я.В., Фалько, К.С. Міжнародні логістичні системи: дослідження трансформацій під впливом рецесії та визначення перспективних напрямів розвитку логістичної архітектури // Механізм регулювання економіки 2020. № 4. С. 70-80. https: //doi.org/10.21272/mer.2020.90.05
Abstract Рецесія, викликана пандемією COVID-19, впливає на діяльність економічних суб’єктів у переважній більшості секторів. Очевидно, що вплив фактору пандемії на транспортно-логістичний сектор досяг значного масштабу. Логістичні компанії, які приймають участь у переміщенні (доставці) й зберіганні товарів (вантажів), безпосередньо постраждали від SARS-CoV-2. Будучи невід’ємною частиною виробничо-збутових ланцюгів як всередині країн, так і на глобальному ринку, логістичні компанії безпосередньо сприяють торгівлі й комерції та допомагають компаніям доставляти свою продукцію (товари) клієнтам (покупцям, споживачам). Таким чином, збої в ланцюгу поставок, викликані пандемією, суттєво впливають на конкурентоспроможність компаній, комунікації, економічне зростання, створення і збереження робочих місць, масштабування бізнесу. У роботі досліджено функціонування логістичних систем і міжнародних транспортних ланцюгів поставок у складних умовах рецесії, викликаної пандемією COVID-19. Проведено критичний аналіз архітектури, можливостей і ефективності глобальної логістики та викликів, що формують сучасні тренди й поведінку (виробничу, збутову, маркетингову, ін.) економічних суб’єктів. У роботі досліджено впливи пандемії SARS-Cov-2 на ефективність даних систем, а саме – економічний і маркетингові аспекти, а також зрушення в організаційній структурі. У дослідженні виявлено й проаналізовано актуальні трансформації торговельних і логістичних зв’язків і наголошено на необхідності розбудови нової логістичної архітектури з урахуванням ключових чинників впливу на галузь через визначення комплексу економічних (фінансових, комерційних, інвестиційних) показників, що відбивають стан галузі з подальшим розробленням ефективних стратегічних заходів з підтримки й розбудови логістичної архітектури на базі інновацій і упровадження неконфліктних бізнес-практик.
Рецессия, вызванная пандемией COVID-19, влияет на деятельность экономических субъектов в большинстве секторов. Очевидно, что влияние фактора пандемии на транспортно-логистический сектор достиг значительного масштаба. Логистические компании, принимающие непосредственное участие в перемещении (доставке) и хранении товаров, подпадают под влияние SARS-CoV-2. Будучи неотъемлемой частью производственно-сбытовых цепочек как внутри стран, так и на глобальном рынке, логистические компании способствуют торговле и коммерции и помогают компаниям доставлять свою продукцию (товары) клиентам (покупателям, потребителям). Таким образом, сбои в цепочках поставок, вызванные пандемией, существенно влияют на конкурентоспособность компаний, коммуникации, экономический рост, создание и сохранение рабочих мест, масштабирование бизнеса. В работе исследованы функционирование логистических систем и международных транспортных цепочек поставок в сложных условиях рецессии, вызванной пандемией COVID-19. Проведён критический анализ архитектуры, возможностей и эффективности глобальной логистики и вызовов, которые формируют современные тренды и поведение (производственное, сбытовое, маркетинговое, др.) экономических субъектов. В работе исследовано влияние пандемии SARS-Cov-2 на эффективность этих систем, а именно – экономический и маркетинговые аспекты, а также сдвиги в организационной структуре. В исследовании выявлены и проанализированы актуальные трансформации торговых и логистических связей и отмечена необходимость развития новой логистической архитектуры с учётом ключевых факторов влияния на отрасль через определение комплекса экономических (финансовых, коммерческих, инвестиционных) показателей, отражающих состояние отрасли с последующей разработкой эффективных стратегических мероприятий по поддержке и развитию логистической архитектуры на базе инноваций и внедрения неконфликтных бизнес-практик.
The recession caused by the COVID-19 pandemic is affecting the activities of economic operators in the vast majority of sectors. It is obvious that the impact of the pandemic factor on the transport and logistics sector has reached a significant scale. Logistics companies involved in the movement (delivery) and storage of goods (cargo) were directly affected by SARS-CoV-2. As an integral part of production and distribution chains both domestically and in the global market, logistics companies directly promote trade and commerce and help companies deliver their products (goods) to customers (buyers, consumers). Thus, supply chain disruptions caused by the pandemic significantly affect the competitiveness of companies, communications, economic growth, job creation and preservation, business scaling. The paper examines the functioning of logistics systems and international transport supply chains in the difficult conditions of recession caused by the COVID-19 pandemic. A critical analysis of the architecture, capabilities and efficiency of global logistics and the challenges that shape modern trends and behaviour (production, sales, marketing, etc.) of economic entities. The paper examines the effects of the SARS-Cov-2 pandemic on the efficiency of these systems, namely – economic and marketing aspects, as well as changes in the organizational structure. The study identifies and analyses current transformations of trade and logistics relations and emphasizes the need to develop a new logistics architecture taking into account key factors influencing the industry through the definition of a set of economic (financial, commercial, investment) indicators that reflect the state of the industry with further development of effective strategic measures to support and develop logistics architecture based on innovation and implementation of non-conflicting business practices.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
494
Germany Germany
1
Greece Greece
1160
Ireland Ireland
12912
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
91705
United Kingdom United Kingdom
47012
United States United States
643115
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
489828
Germany Germany
336538
Ireland Ireland
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
91703
Ukraine Ukraine
796403
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
643116

Files

File Size Format Downloads
Sabadash_supply chain.pdf 674,09 kB Adobe PDF 2357592

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.