Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84379
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методичні засади вивчення фізичних основ наноматеріалознавства у закладах вищої освіти
Authors Pasko, Olha Oleksandrivna  
Ihnatenko, Viktoriia Mykhailivna
Nefedchenko, Vasyl Fedorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9626-6636
http://orcid.org/0000-0002-3698-3788
Keywords заклади вищої освіти
методика навчання
наноматеріали
наноматеріалознавство
фізика
учреждения высшего образования
методика обучения
наноматериалы
наноматериалознавство
физика
higher education institutions
teaching methods
nanomaterials
physics
Type Technical Report
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84379
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Теоретико-методичні засади вивчення фізичних основ наноматеріалознавства у закладах вищої освіти [Текст] : звіт про НДР (остаточний) / кер. О. О. Пасько. — Суми : СумДУ, 2020. — 40 с.
Abstract Предмет дослідження: методика навчання фізичних дисциплін, пов’язаних з основами наноматеріалознавства у закладах вищої освіти. Мета проекту: теоретичне обґрунтування і розробка навчально-методичного забезпечення, необхідного для удосконалення методики викладання дисциплін, пов’язаних із вивченням фізичних основ наноматеріалознавства.
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

China China
1
Germany Germany
8154
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3084
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
74
Ukraine Ukraine
947729
United Kingdom United Kingdom
75883
United States United States
511807
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Finland Finland
8151
Germany Germany
8150
Lithuania Lithuania
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
1546736
United Kingdom United Kingdom
723
United States United States
185633

Files

File Size Format Downloads
Pasko_1639.pdf 903,6 kB Adobe PDF 1749395

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.