Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84654
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Змістові складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг
Authors Povalii, Tetiana Leonidivna
Бірюк, Н.
Keywords рекламна кампанія
маркетингові стратегії
медіапланування
advertising campaign
marketing strategies
media planning
рекламная кампания
маркетинговые стратегии
медиапланирование
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84654
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Повалій, Т., Бірюк, Н. Змістові складові розроблення медіаплану рекламної кампанії щодо просування соціокультурних послуг // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, 15–16 квітня 2021 р. Суми : Сумський державний університет, 2021. С. 228-233.
Abstract В умовах високої конкурентної боротьби для великої кількості підприємств важливим стає привертання уваги до різних методів дослідження ринку з метою мінімізації витрат і пошуку ефективних стратегій, що дозволять утримати власні позиції на ринку, наростити обсяги збуту і при цьому зберегти лояльність споживачів до своєї продукції (у нашому випадку такою продукцією виступають соціокультурні послуги). Для цього створюються різні маркетингові стратегії, що дозволяють вивести відносини між виробником і споживачем на новий рівень. У таких ситуаціях організації замислюються про ретельне опрацювання рекламної стратегії, а зокрема про розробку медіаплану.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
174

Downloads

France France
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
177

Files

File Size Format Downloads
Povalii_mediaplan.pdf 1,5 MB Adobe PDF 180

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.