Організація інформаційно-просвітницької кампанії серед майбутніх батьків щодо вакцинації дітей
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
229 - Громадське здоров’я
Date of Presentation
June 2021
Abstract
ВООЗ відносить у список глобальних загроз людству відмову від вакцинації. Імунізація запобігає 2-3 млн смертей у світі щороку, а ще 1,5 млн людей можна врятувати, якщо охоплення щепленнями збільшиться. Для стимулювання населення до вчасної та необхідної вакцинації можна розглядати соціальну рекламу, як потужний інструмент, що здатен позитивно впливати на поведінку та світосприйняття людей.
ВОЗ относит в список глобальных угроз человечеству отказ от вакцинации. Иммунизация предотвращает 2-3 млн смертей в мире ежегодно, а еще 1,5 млн человек можно спасти, если количество прививок увеличится. Для стимулирования населения к своевременной и необходимой вакцинации можно рассматривать социальную рекламу, как мощный инструмент, способный положительно влиять на поведение и мировосприятие людей.
The WHO included in the list of global threats a refusal to vaccinate. Immunization prevents 2-3 million deaths worldwide every year, and another 1.5 million people can be saved if vaccination coverage increases. To stimulate the population to timely and necessary vaccination, one can consider social advertising (promotion) as a powerful tool that can positively influence the health behavior and world perception in people.
ВОЗ относит в список глобальных угроз человечеству отказ от вакцинации. Иммунизация предотвращает 2-3 млн смертей в мире ежегодно, а еще 1,5 млн человек можно спасти, если количество прививок увеличится. Для стимулирования населения к своевременной и необходимой вакцинации можно рассматривать социальную рекламу, как мощный инструмент, способный положительно влиять на поведение и мировосприятие людей.
The WHO included in the list of global threats a refusal to vaccinate. Immunization prevents 2-3 million deaths worldwide every year, and another 1.5 million people can be saved if vaccination coverage increases. To stimulate the population to timely and necessary vaccination, one can consider social advertising (promotion) as a powerful tool that can positively influence the health behavior and world perception in people.
Keywords
вакцинація, вакцинация, vaccination, поствакцинальні ускладнення, поствакцинальные осложнения, Postvaccinal complications, соціальна реклама, социальная реклама, social promotion
Citation
Кирпаньова М. С. Організація інформаційно-просвітницької кампанії серед майбутніх батьків щодо вакцинації дітей : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 229 - громадське здоров'я / наук. кер. Ю. К. Васильєв. Суми : Сумський державний університет, 2021. 32 с.