Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85904
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Changing behavioral attractors for digital technologies of territories marketing
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna  
Ясніковські, А.М.
Діденко, І.М.
Корощенко, В.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
Keywords поведінкові атрактори
поведенческие аттракторы
behavioral attractors
цифрові технології
цифровые технологии
digital technologies
маркетинг територій
маркетинг территорий
territories marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85904
Publisher Наукова платформа "Open Science Laboratory"
License Copyright not evaluated
Citation Rosokhata A., Jasnikowski A., Didenko I., Koroshenko V. Changing behavioral attractors for digital technologies of territories marketing // Сучасні виклики та аспекти інноваційного розвитку економічної науки і практики : матеріали III міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 18 червня 2021 р. Київ, 2021. С. 32-35.
Abstract У сучасному світі цифрові технології заполонили всі сфери нашого життя. Прогрес у всіх галузях науки і промисловості відбувається неймовірними темпами, тому виникає потреба відстежувати нові технології та впроваджувати їх якомога швидше. Цифровий маркетинг – це модель маркетингу 21 століття, маркетингу масової індивідуалізації, маркетингу за допомогою цифрових каналів. Це еволюція інтернет-маркетингу і дозволяє взаємодіяти з цільовими сегментами ринку не тільки онлайн, але й офлайн. Цифрові технології є ефективним засобом просування території, використання якого дозволить виділитися серед конкурентів. Цифровий маркетинг дозволяє приєднатися до нових технологій, відкриває нові форми роботи з людьми, надає можливість постійної взаємодії з бізнес-партнерами, а також доступ до різноманітних джерел інформації, що в цілому впливає на розвиток території.
В современном мире цифровые технологии заполнили все сферы нашей жизни. Прогресс во всех областях науки и промышленности происходит невероятными темпами, поэтому необходимо отслеживать новые технологии и как можно скорее внедрять их. Цифровой маркетинг - это модель маркетинга 21 века, маркетинг массовой индивидуализации, маркетинг с использованием цифровых каналов. Это эволюция интернет-маркетинга, которая позволяет взаимодействовать с целевыми сегментами рынка не только онлайн, но и офлайн. Цифровые технологии - эффективное средство продвижения территории, использование которого позволит вам выделиться среди конкурентов. Цифровой маркетинг позволяет приобщать к новым технологиям, открывает новые формы работы с людьми, предоставляет возможность постоянного взаимодействия со своими деловыми партнерами, а также доступ к различным источникам информации, что в целом влияет на развитие территории.
In today's world, digital technology has flooded all areas of our lives. Progress in all areas of science and industry is happening at an incredible rate, so there is a need to track new technologies and implement them as soon as possible. Digital marketing is a model of 21st-century marketing, marketing of mass individualization, marketing using digital channels. It is an evolution of Internet marketing and allows you to interact with target market segments not only online but also offline. Digital technologies are an effective means of promoting the territory, the use of which will allow you to stand out among competitors. Digital marketing allows to join new technologies, opens new forms of work with people, provides an opportunity of constant interaction with the business partners, and also access to various information sources that as a whole influences development of the territory.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
France France
177
Germany Germany
6762278
India India
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
100403
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
1
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
2585023
United Kingdom United Kingdom
498242
United States United States
13524472
Unknown Country Unknown Country
2585022
Vietnam Vietnam
526

Downloads

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
26056155
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
992789
Unknown Country Unknown Country
6762278
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Rosokhata_behavioral attractors.pdf 2,99 MB Adobe PDF 33811227

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.