Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86079
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Набуття та реалізація навичок читання, письма, говоріння, аудіювання іноземними студентами за допомогою платформ Google Meet, Skype, Zoom на заняттях з української мови як іноземної
Other Titles Acquiring and realization of reading, writing, speaking, and listening skills by foreign students using Google Meet, Skype, and Zoom platforms at the lessons of ukrainian language as a foreign language
Authors Zaitseva, Stanislava Stanislavivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6994-884X
Keywords відеоконференція
видеоконференция
video conferencing
дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance learning
мовленнєва діяльність
речевая деятельность
speech activities
онлайн-освіта
онлайн-образование
online education
COVID-19
Type Article
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86079
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
License Copyright not evaluated
Citation Зайцева, С. Набуття та реалізація навичок читання, письма, говоріння, аудіювання іноземними студентами за допомогою платформ Google Meet, Skype, Zoom на заняттях з української мови як іноземної // Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2021. Вип. 41. Том 1. С. 258-262.
Abstract Стаття присвячена мовній підготовці іноземних громадян за допомогою відеозв'язку як однієї із форм організації навчання в період карантинних обмежень, спричинених пандемією COVID-19. Досліджено формування навичок читання, письма, говоріння, аудіювання та реалізація їх на практиці за допомогою найпопулярніших платформ для відеоконференцій Google Meet, Skype, Zoom. Проаналізовано головні характеристики платформ Google Meet, Skype, Zoom, серед яких, можливість здійснювати відеозв'язок на безоплатній основі, одночасне підключення великої кількості людей, наявність мобільних версій та легкість у використанні. Досліджено основний набір функцій (запис відео, демонстрація екрану, чат), що дозволяють реалізувати основні види мовленнєвої діяльності. З'ясовано, що для набуття мовних компетентностей іноземних студентів на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна", а головне успішної їх реалізації на практиці, недостатньо мати базові умови для навчання, тобто якісний інтернет та цифрову техніку. Головна роль у цьому питанні належить викладачам, тобто їх бажанню застосовувати у педагогічній діяльності інноваційні технології, та від мотивації студентів до навчання. Автор дійшов висновку щодо можливості використання режиму відеоконференції для реалізації як репро-дуктивного, так і продуктивного виду мовленнєвої діяльності. Проте, наголошує й на психологічних проблемах: збільшення часу на підготовку навчального контенту, дисципліні під час занять, та швидкій стомлюваності через довготривале перебування в одному положенні. Встановлено, що використання цих платформ (або подібних) має бути як альтернатива або допоміжний засіб навчання, а не основний. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень у частині пошуку нових форм організації онлайн-занять, дистанційного навчання, зокрема застосування мобільних технологій для набуття мовленнєвих компетентностей іноземними студентами на заняттях з дисципліни "Українська мова як іноземна"
The article is devoted to the language training of foreign citizens through video communication as one of the forms of training organization in the period of quarantine restrictions caused by the COVID-19 pandemic. Reading, writing, speaking, and listening skills formation have been investigated and put into practice using the most popular video conferencing platforms such as Google Meet, Skype, Zoom. The main parameters of the Google Meet, Skype, and Zoom platforms have been analyzed, including the possibility of free video calls, simultaneous connection of a large number of people, availability of mobile versions and ease of use. The basic set of functions (video recording, screen demonstration, chats, etc.). Allowing the implementation of the main types of speech activities was investigated. It was found out that in order to obtain language competences of foreign students at the lessons of the discipline "Ukrainian as a foreign language", and most importantly their successful implementation in practice, it is not enough to have basic conditions for learning, i.e. high quality Internet and digital equipment. The main role in this matter belongs to teachers, i.e. their desire to apply innovative technologies in their pedagogical activity and to motivate students to learn. The author concluded that it is possible to use videoconferencing mode to implement both reproductive and productive types of speech activity. However, he also notes psychological problems: increased time to prepare learning content, and rapid fatigue due to staying for a long time in the same position. It is found that the use of these platforms (or similar ones) should be viewed as an alternative or a supplementary learning tool, rather than a basic one. Prospects for further scientific research in terms of search for new forms of online classes organization, distance learning, in particular, the use of mobile technologies to acquire speech competence for foreign students in classes at the discipline "Ukrainian as a foreign language".
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Greece Greece
1172
Ireland Ireland
82547
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
108
Philippines Philippines
1
Poland Poland
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
172268859
United Kingdom United Kingdom
1679747
United States United States
172268856
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
8954
Belgium Belgium
80134035
Finland Finland
1
Germany Germany
172268856
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Ukraine Ukraine
346301298
United Kingdom United Kingdom
346301297
United States United States
346301298
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Zaitseva_distance_learning.pdf 631.2 kB Adobe PDF 1291315743

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.