Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86193
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання елементів гейміфікації в симуляції як новий інструмент у викладанні медичних дисциплін
Authors Psarova, Valentyna Hryhorivna  
Keywords гейміфікація
геймификация
gamification
медична симуляція
медицинская симуляция
medical simulation
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86193
Publisher Medical University of Lublin
License Copyright not evaluated
Citation Псарьова В.Г. Використання елементів гейміфікації в симуляції як новий інструмент у викладанні медичних дисциплін // Scientific and pedagogic internship «Innovative strategies for the development of medical education in Ukraine and EU countries» : Internship proceedings, February 8 – March 19, 2021. Lublin : «Baltija Publishing», 2021. Р. 56-60.
Abstract Дистанційне навчання повністю не замінює спілкування наживо, але має свої переваги. Гейміфікація завжди передбачає прийняття обдуманого рішення, мотивує, активізує увагу, запам’ятовування, інтерес, сприйняття і мислення. Використання елементів гейміфікації в симуляції, як новий інструмент у викладанні медичних дисциплін надає значних переваг: 1) можливість зробити процес вивчення матеріалу цікавим і різнобарвним; 2) матеріал запам’ятовується без зайвих вольових зусиль; 3) додаткові емоції підвищують рівень запам’ятовування; 4) краща мотивація студентів; 5) можливість постійного моніторингу прогресу студента.
Appears in Collections: Наукові видання (МІ)

Views

Ukraine Ukraine
213

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Psarova_Theses.pdf 613,9 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.