Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86457
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | The Green Competitiveness of Enterprises: Justifying the Quality Criteria of Digital Marketing Communication Channels |
Автори |
Chen, Y.
Kwilinski, A. Чигрин, Олена Юріївна ![]() Люльов, Олексій Валентинович ![]() Пімоненко, Тетяна Володимирівна ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4007-3728 http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 http://orcid.org/0000-0001-6442-3684 |
Ключові слова |
зелена конкурентоспроможність зеленая конкурентоспособность green competitiveness критерії якості критерии качества quality criteria українські компанії украинские компании ukrainian companies |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2021 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86457 |
Видавець | MDPI |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Chen, Y.; Kwilinski, A.; Chygryn, O.; Lyulyov, O.; Pimonenko, T. The Green Competitiveness of Enterprises: Justifying the Quality Criteria of Digital Marketing Communication Channels. Sustainability 2021, 13, 13679. |
Короткий огляд (реферат) |
The omnichannel approach to forming marketing strategies for the development of the green competitiveness of enterprises is seen as a process for the inseparable interaction of marketingmix elements that are aimed at promoting green competitiveness. This approach integrates traditional and digital marketing communication channels and provides consideration for stakeholder interests. The effectiveness of applying the omnichannel approach to the formation of marketing strategies to develop the green competitiveness of enterprises depends on a set of marketing communication channels, which, in various combinations, can increase or decrease the level of companies’ green competitiveness. For that purpose, this paper proposes a scientific approach to identifying the quality parameters of marketing communication channels, which involves testing the hypothesis that statistically significant relationships exist between their quality parameters and the levels of green
competitiveness. The objects analyzed in the paper comprise large Ukrainian production companies that are part of the agro-industrial, mechanical engineering, and food industries, and that work in both the local and international markets. According to the results of the calculations, four relevant parameters were identified for determining the quality of the marketing communication channels: the speed of loading pages, the failure rate, image, and remarketing activities. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

1

123

1003495

4753

264150

198110

659

161171435

2376

3485410

322342869

-1273531457

4755

12938145
Downloads

40149

1

1

1

264148

1

198111

264147

40146

1

1

1

1

1

68651067

-1273531457

40144

12938146
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Chen_quality criteria.pdf | 825.31 kB | Adobe PDF | -1191095390 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.