Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86457
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва The Green Competitiveness of Enterprises: Justifying the Quality Criteria of Digital Marketing Communication Channels
Автори Chen, Y.
Kwilinski, A.
Чигрин, Олена Юріївна  
Люльов, Олексій Валентинович  
Пімоненко, Тетяна Володимирівна  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4007-3728
http://orcid.org/0000-0002-4865-7306
http://orcid.org/0000-0001-6442-3684
Ключові слова зелена конкурентоспроможність
зеленая конкурентоспособность
green competitiveness
критерії якості
критерии качества
quality criteria
українські компанії
украинские компании
ukrainian companies
Вид документа Стаття
Дати випуску 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86457
Видавець MDPI
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Chen, Y.; Kwilinski, A.; Chygryn, O.; Lyulyov, O.; Pimonenko, T. The Green Competitiveness of Enterprises: Justifying the Quality Criteria of Digital Marketing Communication Channels. Sustainability 2021, 13, 13679.
Короткий огляд (реферат) The omnichannel approach to forming marketing strategies for the development of the green competitiveness of enterprises is seen as a process for the inseparable interaction of marketingmix elements that are aimed at promoting green competitiveness. This approach integrates traditional and digital marketing communication channels and provides consideration for stakeholder interests. The effectiveness of applying the omnichannel approach to the formation of marketing strategies to develop the green competitiveness of enterprises depends on a set of marketing communication channels, which, in various combinations, can increase or decrease the level of companies’ green competitiveness. For that purpose, this paper proposes a scientific approach to identifying the quality parameters of marketing communication channels, which involves testing the hypothesis that statistically significant relationships exist between their quality parameters and the levels of green competitiveness. The objects analyzed in the paper comprise large Ukrainian production companies that are part of the agro-industrial, mechanical engineering, and food industries, and that work in both the local and international markets. According to the results of the calculations, four relevant parameters were identified for determining the quality of the marketing communication channels: the speed of loading pages, the failure rate, image, and remarketing activities.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Finland Finland
123
Germany Germany
1003495
Greece Greece
4753
Ireland Ireland
264150
Lithuania Lithuania
198110
Netherlands Netherlands
659
Singapore Singapore
161171435
Sweden Sweden
2376
United Kingdom United Kingdom
3485410
United States United States
322342869
Unknown Country Unknown Country
-1273531457
Vietnam Vietnam
4755
Україна Україна
12938145

Downloads

Brazil Brazil
40149
China China
1
France France
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
264148
Libya Libya
1
Lithuania Lithuania
198111
Netherlands Netherlands
264147
Poland Poland
40146
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
South Korea South Korea
1
Taiwan Taiwan
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
68651067
Unknown Country Unknown Country
-1273531457
Vietnam Vietnam
40144
Україна Україна
12938146

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Chen_quality criteria.pdf 825.31 kB Adobe PDF -1191095390

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.