Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86847
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Переваги та особливості застосування аудіобрендингу в Україні
Other Titles Audio branding benefits and its application in Ukraine
Authors Назаренко, А.П.
Saher, Liudmyla Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords звукова айдентика
візуальна ідентичність
музичний фрагмент
автентичне сприйняття
точки дотику
комерційна музика
audio identity
visual identity
music fragment
authentic perception
touch points
commercial music
Type Article
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86847
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Назаренко, А. П., Сагер, Л. Ю. Переваги та особливості застосування аудіобрендингу в Україні // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2021. № 3. С. 234−240. DOI: 10.21272/1817-9215.2021.3-26
Abstract У статті висвітлено основні теоретичні аспекти аудіобрендингу як складової частини аудіомаркетингу. Аналіз проводився за допомогою інструментарію ScopusTools та дослідженню електронних ресурсів. Проаналізовані наукові дослідження стосувалися різних сфер застосування інструменту, переважно: впливу на підвищення рентабельності інвестицій, впровадження у сучасну практику брендів за допомогою аудіологотипів, вивчення перспектив розвитку обраного напрямку тощо. У процесі роботи описано основні етапи досліджень, що передують формуванню звукової ідентичності, зокрема збір маркетологами даних до початку формування аудіо-ДНК бренду. Також виділено складові частини звукового бренду, які включаються до аудіо-брендбуку: звукова ідентичність, аудіо-ДНК, аудіологотип, джинл, фонова музика, корпоративний гімн та аранжування, і вказано сфери їх застосування. Важливою частиною є безпосереднє висвітлення переваг аудіобрендингу, враховуючи приклади результатів його впровадження у діяльність різних кампаній та його ефективність з точки зору проведених наукових досліджень. Необхідно враховувати правила ліцензування та постійно вимірювати показники ефективності, визначати метрики для кожної окремої компанії, щоб не отримати зворотного ефекту. Таким чином було додано основні способи вимірювання ефективності інструменту сенсорного маркетингу та можливі шляхи ліцензування звукового продукту. Незважаючи на обмежений бюджет на фінансування подібних маркетингових кампаній більшості українських підприємств, у країни вже існує великий потенціал розвитку звукового брендингу. Саме тому в Україні активно розвиваються авторитетні аудіоагенції, які ведуть успішну співпрацю як з вітчизняними, так і іноземними замовниками. Більшість великих компаній усвідомлюють вигоди від додавання звукових елементів до бренду. Успішні вітчизняні проекти у цій сфері підтверджують ефективність такої діяльності. Тож, у результаті було проаналізовано успішний приклад впровадження аудіобрендингу до бренду Mastercard в Україні і доведено перспективи застосування цієї діяльності для українських брендів.
The article reflects the main theoretical aspects of audio branding as part of audio marketing. The analysis was carried out using ScopusTools and electronic resources research tools. The research analyzed related to different fields of application of the tool, mainly: influence on increase of profitability of investments, introduction of brands in modern practice with the help of audio logos, studying prospects of development of the chosen direction. The work describes the main stages of research prior to the formation of sound identity, in particular, the collection of data by marketers before the formation of the brand's audio DNA. The constituent parts of the sound brand, which are included in the audio brand book, are also highlighted: sound identity, audio DNA, audiologo, jingles, background music, corporate anthem and arrangement, and the areas of their application are indicated. An important part was to highlight the benefits of audio branding directly, taking into account examples of the results of implementation in the activities of various campaigns and its effectiveness in terms of the research conducted. It is necessary to take into account the licensing rules and constantly measure performance indicators, define metrics for each company in order not to get the opposite effect. Thus, the main ways of measuring the effectiveness of the sensor marketing tool and possible ways of licensing an audio product were added. Despite the limited budget for financing such marketing campaigns of most Ukrainian enterprises, the country already has huge potential to develop sound branding. That is why the authoritative audio agencies leading successful cooperation with both domestic and foreign customers are actively developing in Ukraine. Most large companies realize the benefits of adding sound elements to the brand. Successful domestic projects in this area confirm the effectiveness of such activities. As a result, the successful example of introduction of audio branding to the Mastercard brand in Ukraine was analyzed and prospects of application of this activity for Ukrainian brands were proved.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

China China
1
Czechia Czechia
927
Finland Finland
97
Germany Germany
1
Greece Greece
410
Ireland Ireland
-1524458355
Italy Italy
205910
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
8538
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Slovenia Slovenia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1325462729
United Kingdom United Kingdom
26033001
United States United States
-1524458358
Unknown Country Unknown Country
93281929

Downloads

China China
3527175
France France
1629311
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
1325462730
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1325462728
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Nazarenko_audio_identity.pdf 355,25 kB Adobe PDF -1638885344

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.