Диференціація спеціальної підготовки футболістів 14-15 років різного ігрового амплуа
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
017 - Фізична культура і спорт
Date of Presentation
December 2021
Abstract
Розроблено та науково обґрунтовано моделі занять на основі
диференційованого підходу до процесу спеціальної підготовки футболістів з
урахуванням їх ігрового амплуа, в яких поєднано комплексний розвиток
важливих рухових якостей конкретного гравця. Отримані результати
дослідження можуть бути використані в процесі підготовки футболістів на
різних етапах багаторічного вдосконалення, у тренувальному процесі ДЮСШ та
спортивних клубів.
Разработаны и научно обоснованы модели занятий на основе дифференцированного подхода к процессу специальной подготовки футболистов с учетом их игрового амплуа, в которых сочетается комплексное развитие важных двигательных качеств конкретного игрока. Полученные результаты исследования могут быть использованы в процессе подготовки футболистов на разных этапах многолетнего совершенствования, в тренировочном процессе ДЮСШ и спортивных клубов.
The models of classes have been developed and scientifically substantiated on the basis of a differentiated approach to the process of special training of football players, taking into account their playing role, in which the complex development of important motor qualities of a particular player is combined. The obtained results of the research can be used in the process of training football players at different stages of long-term improvement, in the training process of youth sports schools and sports clubs.
Разработаны и научно обоснованы модели занятий на основе дифференцированного подхода к процессу специальной подготовки футболистов с учетом их игрового амплуа, в которых сочетается комплексное развитие важных двигательных качеств конкретного игрока. Полученные результаты исследования могут быть использованы в процессе подготовки футболистов на разных этапах многолетнего совершенствования, в тренировочном процессе ДЮСШ и спортивных клубов.
The models of classes have been developed and scientifically substantiated on the basis of a differentiated approach to the process of special training of football players, taking into account their playing role, in which the complex development of important motor qualities of a particular player is combined. The obtained results of the research can be used in the process of training football players at different stages of long-term improvement, in the training process of youth sports schools and sports clubs.
Keywords
навчально-тренувальний процес, учебно-тренировочный процесс, educational and training process, амплуа, role, футбол, football, ігрове, игровое, game
Citation
Чеглов М. Е. Диференціація спеціальної підготовки футболістів 14–15 років різного ігрового амплуа : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - фізична культура і спорт / наук. кер. Н. В. Петренко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 80 с.