Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87775
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Набуття навички письма іноземними студентами за допомогою вебзастосунку Google форми на заняттях з української мови як іноземної
Other Titles Acquiring writing skills by foreign students using web application Google forms in a class “Ukrainian as a foreign language”
Authors Zaitseva, Stanislava Stanislavivna  
Мадхайян, Л.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6994-884X
Keywords вебзастосунок
веб приложение
web application
каліграфія
каллиграфия
calligraphy
граматична вправа
грамматическое упражнение
grammatical exercise
навичка письма
навык письма
writing skills
Type Article
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87775
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
License Copyright not evaluated
Citation Зайцева С., Мадхайян Л. Набуття навички письма іноземними студентами за допомогою вебзастосунку Google форми на заняттях з української мови як іноземної // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип. 49. Том 1. С. 213-219. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/49-1-33
Abstract Стаття присвячена мовній підготовці іноземних громадян за допомогою вебзастосунку Google Форми від компанії Google як одного із методів навчання студентів, шляхом створення граматичних вправ. Досліджено можливість формування навички письма в іноземних громадян під час використання вебзастосунку Google Форми в умовах карантинних обмежень, дистанційного навчання. З’ясовано, що навичка письма – це техніка письма, тобто вміння від руки зображати літери, з’єднувати їх у слова, застосовувати знання граматичних правил мови. Навичка письма тісно пов'язана з усіма видами мовленнєвих навичок: говорінням, читанням, слуханням і тому вважається найповільнішою і найскладнішою в опановуванні іноземними студентами. Проаналізований набір основних налаштувань Google Форми дає можливість структурувати граматичні вправи за розділами, регулювати кількість питань, обов’язковість виконання, обчислювати підсумковий бал, обмежувати час виконання, зберігати дані у форматі Excel, показувати помилки та, за потреби, надсилати результати кожному студенту. Розроблені та апробовані граматичні вправи за навчальною метою є підготовчими, тренувальними, контрольними. Встановлено, що найсуттєвішими технічними недоліками під час роботи з Google Формами як з граматичними вправами є час на їх підготовку, відсутність символів українського алфавіту тощо. Головним педагогічним недоліком є неможливість опанування навички каліграфії. Автор дійшов висновку, що Google Форми слід розуміти як допоміжний метод навчання іноземних студентів, який варто впроваджувати в навчальний процес поряд з традиційною роботою в аудиторії, не лише в умовах дистанційного навчання. Окреслено перспективи подальших досліджень і розробок у частині впровадження в навчальний процес на основі Google Форм (або подібних форм) контрольних тестувань, тренувальних вправ, дистанційних курсів.
The article is devoted to the language training of foreign citizens using web application Google forms of Google company for creating grammatical exercises as one of the methods of teaching students. The possibility of forming writing skills of foreign citizens by using the web application Google Forms under quarantine restrictions and distance learning is investigated. It was clarified that writing skills are a writing technique, that is, the ability to depict letters by hand, connect them into words, apply knowledge of the grammatical rules of speech. Writing skills are closely related to all types of speech skills: speaking, reading, listening and therefore is considered the slowest and most difficult to master by foreign students. The analyzed set of basic settings of Google Forms allows you to structure grammatical exercises by sections, adjust the number of questions, obligation of performance, calculate the final score, limit the execution time, store data in Excel format, show errors and, if necessary, send results to every student. Developed and tested grammatical exercises for educational purposes are preparatory, training, and control exercises. It is established that the most significant technical shortcomings when working with Google Forms as grammatical exercises are the time for their preparation, the absence of the Ukrainian alphabet symbols, etc. The main pedagogical disadvantage is the impossibility of mastering the calligraphy skills. The author concluded that Google Forms should be understood as an auxiliary method of teaching foreign students, which should be implemented in the educational process along with traditional work in the classroom, not only in distance learning. The prospects for further research and development in terms of implementation of control tests, training exercises, distance courses in the educational process on the basis of Google Forms (or similar forms) are outlined.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Czechia Czechia
1
Germany Germany
1068923
Greece Greece
1
Ireland Ireland
23973
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4787
Ukraine Ukraine
13181805
United Kingdom United Kingdom
4012061
United States United States
130097210
Unknown Country Unknown Country
13181804
Vietnam Vietnam
47929

Downloads

Chile Chile
1
China China
1
Finland Finland
1
Georgia Georgia
1
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
161618496
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
161618498
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Zaitseva_Madhaiyan_Acquiring_Writing_Skills.pdf 344,06 kB Adobe PDF 323237004

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.