Рекламний флаєр як сучасна поліграфічна продукція

No Thumbnail Available

Date

2022

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

European Scientific Platform
Theses

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

В роботі визначено особливості рекламного флаєра як сучасної поліграфічної продукції. Класифіковано рекламні флаєри за їх найважливішими характеристиками.
В работе определены особенности рекламного флаера как современной полиграфической продукции. Классифицированы рекламные флаеры по их важнейшим характеристикам.
The paper defines the features of an advertising flyer as a modern printing product. Advertising flyers are classified according to their most important characteristics.

Keywords

флаєр, флаер, flyer, поліграфія, полиграфия, polygraphy, друкована реклама, печатная реклама, print advertising

Citation

Яненко Я. В. Рекламний флаєр як сучасна поліграфічна продукція // Science of XXI century: development, main theories and achievements : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1), June 24, 2022. Helsinki, Republic of Finland : European Scientific Platform. P. 89-91.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By