Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88591
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Досвід використання технологій дистанційного навчання студентів в умовах пандемії та воєнного стану |
Authors |
Ковальчук, І.В.
Ковальчук, М.О. |
ORCID | |
Keywords |
освітгій процес образовательный процесс educational process дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning воєнний стан военное положение martial law |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88591 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ковальчук І. В., Ковальчук М. О. Досвід використання технологій дистанційного навчання студентів в умовах пандемії та воєнного стану // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 18 червня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 93-96 |
Abstract |
Особливістю освітнього процесу упродовж останніх двох років, в умовах пандемії та воєнного стану, стало застосування різноманітних технологій дистанційного навчання. За цей час в Україні педагогічними та науково-педагогічними працівниками накопичено певний досвід організації дистанційної освіти. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
109
![Ireland](/flags/ie.gif)
1655
![Poland](/flags/pl.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
207174
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
19382
![United States](/flags/us.gif)
642671
![Unknown Country](/flags/--.gif)
38762
Downloads
![Czechia](/flags/cz.gif)
879
![France](/flags/fr.gif)
1269
![Germany](/flags/de.gif)
7779
![Ireland](/flags/ie.gif)
1657
![Ukraine](/flags/ua.gif)
207175
![United States](/flags/us.gif)
642670
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalchuk_educational.pdf | 506,57 kB | Adobe PDF | 861429 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.