Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88667
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ціннісно-орієнтовані моделі посилення сучасного інструментарію освітньої діяльності
Authors Мандич, О.В.
ORCID
Keywords ціннісно-орієнтовані моделі
ценностно-ориентированные модели
value-oriented models
інструментарій освітньої діяльності
инструментарий образовательной деятельности
tools of educational activity
здобувачі вищої освіти
соискатели высшего образования
students of higher education
Type Conference Papers
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88667
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Мандич О. В. Ціннісно-орієнтовані моделі посилення сучасного інструментарію освітньої діяльності // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матеріали III Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 18 червня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 139-143
Abstract Формування компетентнісного підходу при підготовці здобувачів вищої освіти вже не створює інноваційну складову в освіті через повноцінне його залучення до освітніх програм та до існуючих методик навчання, загалом, але динамічний розвиток сфери освіти вимагає постійного пошуку окремих інноваційних механізмів побудови освітньої системи. Необхідно відзначити, що першочерговим завданням залучення компетентностей передбачалось створення інтегрованих можливостей для майбутніх фахівців при отриманні двох базових направлень: загальної складової та спеціалізованої (відповідно до майбутньої професії). Розуміння ресурсного забезпечення даної методології окреслює важливість створення повного набору відповідних інструментів (в даному випадку – навчальних курсів, дисциплін). Крім того, залучення більш широкого інструментарію до формування визначених компетентностей за допомогою дисциплінарного підходу нівелюватиме особливості перспектив професійної активності та надаватиме можливості створення інноваційної моделі розвитку на засадах інтеграції вже існуючих, апробованих базових освітніх методологій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

Germany Germany
6133
Ireland Ireland
398
Singapore Singapore
322992
Ukraine Ukraine
229777
United Kingdom United Kingdom
12267
United States United States
322994

Downloads

Canada Canada
1
Germany Germany
322993
Moldova Moldova
74419
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
322992
United States United States
894562

Files

File Size Format Downloads
Mandych_educational_activity.pdf 1,98 MB Adobe PDF 1614968

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.