Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89126
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методологія та методика формування мовленнєвих компетенцій у навчанні та оцінюванні іноземних мов: лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний аспекти |
Authors |
Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
Andreiko, Larysa Volodymyrivna Kozlovska, Hanna Borysivna ![]() Leshchenko, Olha Illivna Liashenko, Iryna Volodymyrivna ![]() Mylenkova, Rymma Volodymyrivna ![]() Otroshchenko, Larysa Stepanivna ![]() Khodtseva, Alla Oleksandrivna ![]() Sushko-Bezdenezhnykh, Mariia Hryhorivna ![]() Medvedovska, Dar`ia Oleksandrivna ![]() Skarlupina, Yuliia Anatoliivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-7138-4422 http://orcid.org/0000-0003-4211-5116 http://orcid.org/0000-0002-6712-7319 http://orcid.org/0000-0002-2333-333X http://orcid.org/0000-0003-4226-0866 http://orcid.org/0000-0002-8433-9989 http://orcid.org/0000-0002-6532-4108 http://orcid.org/0000-0002-9710-3844 |
Keywords |
активні методи навчання компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов комунікативні мовленнєві компетентності лінгводидактичне тестування мотивація професійні компетентності викладача студентоцентризм |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89126 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Методологія та методика формування мовленнєвих компетенцій у навчанні та оцінюванні іноземних мов: лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний аспекти : звіт про НДР (остаточний) / кер. Л. В. Гнаповська. Суми : СумДУ, 2021. 117 с. № 0116U000932. |
Abstract |
Об'єкт дослідження – комунікативні мовленнєві компетентності студентів
немовних спеціальностей ЗВО у їх лінгвістичному, соціокультурному та
прагматичному вимірах.
Ціль роботи – провести комплексний аналіз взаємодії педагогічних чинників
різної природи у контексті компетентністно орієнтованого навчання іноземних мов та
розробити механізми розвитку комунікативних мовленнєвих компетентностей. Методи дослідження: використано комплекс сучасних загальнонаукових
методів дослідження і підходів, включаючи теоретичні (аналіз, синтез, індукція,
дедукція, систематизація, порівняння, узагальнення), емпіричні та статистичні
методи, що дозволило опрацювати наукові джерела, визначити сутність та особливості
професійно-орієнтованої мовної підготовки студентів нелінгвістичних спеціальностей
та виявити її вплив на підвищення конкурентноздатності студентів на ринку праці.
У роботі визначено дидактико-методичну сутність компетентнісно
орієнтованого підходу до навчання іноземних мов; встановлено психолого-педагогічні
чинники, які обумовлюють ефективність формування комунікативних мовленнєвих
компетентностей студентів; досліджено вплив професійно-орієнтованої іншомовної
підготовки студентів на підвищення їх конкурентоздатності на ринку праці;
розроблено систему оцінювання навчальних досягнень студентів під час вивчення
дисциплін іншомовної підготовки; описано інноваційні інструменти підвищення
мотивації студентів немовних спеціальностей до вивчення іноземних мов через
використання активних методів навчання та сучасних інформаційних технологій.
Результати НДР впроваджено у навчальний процес СумДУ на всіх рівнях вищої
освіти, а саме у практику викладання обов'язкових дисциплін гуманітарного циклу
("Іноземна мова (англійська/німецька)": перший рівень – "бакалавр"; "Іноземна мова
професійного спрямування": другий рівень – "магістр"; "Іноземна мова для
академічних цілей": третій рівень – "доктор філософії") та пакету вибіркових
дисциплін іншомовної підготовки.
Перспективою подальшого дослідження може бути розробка методології та
методики формування іншомовних комунікативних мовленнєвих компетентностей
студентів ЗВО в умовах дистанційного та гібридного навчання, а також питань
впровадження альтернативних форм контролю з фокусом на пошук валідних та
надійних інструментів мовного оцінювання онлайн. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
![Austria](/flags/at.gif)
1859068
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![Egypt](/flags/eg.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1426186173
![Ireland](/flags/ie.gif)
4972
![Mongolia](/flags/mn.gif)
1
![Norway](/flags/no.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-500972091
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
49707649
![United States](/flags/us.gif)
-1671136580
![Unknown Country](/flags/--.gif)
183921904
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
1
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
2484
![France](/flags/fr.gif)
-1169218906
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Moldova](/flags/md.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
103315
![Saudi Arabia](/flags/sa.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-500972091
![United States](/flags/us.gif)
-1671136581
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hnapovska_zvit_2021.pdf | 1,35 MB | Adobe PDF | 953745526 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.