Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89138
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Модель організації змішаного навчання у вищому навчальному закладі |
Authors |
Shovkoplias, Oksana Anatoliivna
![]() Bazyl, Olena Oleksandrivna ![]() Zuban, Yurii Oleksandrovych ![]() Kupenko, Olena Volodymyrivna ![]() Kravchenko, Yuliia Anatoliivna ![]() Litvinenko, Olha Anatoliivna Sushko, Tetiana Serhiivna Ohloblina, Olena Ivanivna ![]() Zaitsev, Oleksandr Vasylovych ![]() Lavryk, Tetiana Volodymyrivna ![]() Marchenko, Anna Viktorivna ![]() Vashchenko, Svitlana Mykhailivna Boiko, Olha Vasylivna ![]() Shendryk, Vira Viktorivna ![]() Chybiriak, Yana Ivanivna ![]() |
Keywords |
змішане навчання безпосередня взаємодія опосередкована взаємодія освітнє середовище індивідуальна освітня траєкторія технології e-learning види навчальної діяльності педагогічний експеримент інструменти дистанційної роботи |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89138 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Модель організації змішаного навчання у вищому навчальному закладі : звіт про НДР (остаточний) / кер. О. А. Шовкопляс. Суми : СумДУ, 2020. 91 с. № 0115U001568. |
Abstract |
Актуальність теми дослідження. Змішане навчання є сучасною
освітньою методикою, що передбачає взаємодію суб’єктів навчального
процесу, засновану на поєднанні різних стратегій та технологій традиційного
й електронного навчання (E-learning), характеризується кращою
результативністю, в тому числі за рахунок впровадження елементів контролю
здобувачами вищої освіти власної навчальної діяльності.
Впровадження змішаного навчання здатне розширити освітні
можливості студентів за рахунок доступності та гнучкості, врахування їх
індивідуальних освітніх потреб, а також темпу і ритму освоєння навчального
матеріалу і відбувається на основі певної моделі організації вивчення
навчальної дисципліни заради досягнення мети навчання шляхом формування
професійних компетентностей.
Об’єкт дослідження – процес формування індивідуальної освітньої
траєкторії.
Предмет дослідження – змішане навчання у закладі вищої освіти.
Мета роботи – розроблення концептуальної моделі організації
аудиторної та самостійної навчальної діяльності студентів з використанням
технологій та засобів електронного навчання, її апробація у навчальному
процесі. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел,
анкетування, системно-структурний і порівняльний аналіз, формально-
логічний аналіз, інформаційне моделювання, методи математичної
статистики. У роботі представлені результати впровадження змішаного навчання у
Сумському державному університеті. Апробація моделі змішаного навчання
дозволяє систематизувати та узагальнити накопичений педагогічний досвід
викладачів. Одержані результати впроваджені у практичну діяльність
викладачів університету на денній та заочній формах навчання. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views

1

1

1

24400

1199

24398

9329

52
Downloads

13731

1

24403

9328

264
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shovkoplias_zvit_2020.pdf | 2,99 MB | Adobe PDF | 47727 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.