Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90041
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні підходи щодо вивчення дієслова на заняттях з української мови іноземними студентами
Authors Bidenko, Larysa Valentynivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0385-3215
Keywords навчання української мови як іноземної
іноземні студенти
вивчення продуктивних груп дієслів
learning Ukrainian as a foreign language
foreign students
study of productive groups of verbs
Type Conference Papers
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90041
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Біденко Л. В. Інноваційні підходи щодо вивчення дієслова на заняттях з української мови іноземними студентами // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд. : О. П. Сидоренко, С. С. Зайцева, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 93-97.
Abstract Створення та впровадження нових методик і технологій навчання української мови як іноземної (УМІ) завжди є актуальним питанням лінгводидактики, а вимоги сьогодення ще більше сприяють скороченню можливості живого спілкування, а це призводить до більшого посилення значущості впровадження дистанційних та гібридних форм навчання, при цьому головною метою залишається комунікативна компетентність. Граматична ж складова має носити опосередкований, супровідний характер. Аналіз наукової та методичної літератури показав, що в лінгводидактиці вже достатньо робіт, присвячених питанням формування мовленнєвої діяльності за допомогою розгалуженої системи різноманітних вправ. Відпрацюванню умінь щодо застосування граматичних категорій у процесі вивчення мови присвячено дослідження З. Мацюк, Н. Музиченко, П. Левчука та ін. Предметом дослідження методик навчання граматики дієслова є праці Ю. Романюка, О. Волкової, Г. Кисельової [1]. Попри значні напрацювання дослідників все ж таки виникає потреба у створенні такої класифікації поділу дієслів, яка б дозволила іноземним студентам ефективно і без особливих труднощів використовувати дієслова у власних висловлюваннях, та описі системи вправ, яка б дозволила студентам опрацювати набуті знання. Ми спробували створити систему вправ для вивчення продуктивних груп дієслів на заняттях з української мови як іноземної, яка залучає різні види мовленнєвої діяльності; розглянути труднощі опанування категорій часу, особи та роду дієслів через систему вправ. Представлена система апробована на заняттях з української мови як іноземної та у посібнику, створеного викладачами кафедри мовної підготовки іноземних громадян Сумського державного університету, "Українська мова як іноземна".
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Austria Austria
1074
Georgia Georgia
1
Ireland Ireland
4309
Russia Russia
1077
Singapore Singapore
291707
Ukraine Ukraine
1565106
United Kingdom United Kingdom
46285
United States United States
146389
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Ireland Ireland
4311
Ukraine Ukraine
1565107
United States United States
146389

Files

File Size Format Downloads
Bidenko_innovatsiini_pidkhody.pdf 800,39 kB Adobe PDF 1715807

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.