Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90041
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні підходи щодо вивчення дієслова на заняттях з української мови іноземними студентами
Authors Bidenko, Larysa Valentynivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0385-3215
Keywords навчання української мови як іноземної
іноземні студенти
вивчення продуктивних груп дієслів
learning Ukrainian as a foreign language
foreign students
study of productive groups of verbs
Type Conference Papers
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90041
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Біденко Л. В. Інноваційні підходи щодо вивчення дієслова на заняттях з української мови іноземними студентами // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд. : О. П. Сидоренко, С. С. Зайцева, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 93-97.
Abstract Створення та впровадження нових методик і технологій навчання української мови як іноземної (УМІ) завжди є актуальним питанням лінгводидактики, а вимоги сьогодення ще більше сприяють скороченню можливості живого спілкування, а це призводить до більшого посилення значущості впровадження дистанційних та гібридних форм навчання, при цьому головною метою залишається комунікативна компетентність. Граматична ж складова має носити опосередкований, супровідний характер. Аналіз наукової та методичної літератури показав, що в лінгводидактиці вже достатньо робіт, присвячених питанням формування мовленнєвої діяльності за допомогою розгалуженої системи різноманітних вправ. Відпрацюванню умінь щодо застосування граматичних категорій у процесі вивчення мови присвячено дослідження З. Мацюк, Н. Музиченко, П. Левчука та ін. Предметом дослідження методик навчання граматики дієслова є праці Ю. Романюка, О. Волкової, Г. Кисельової [1]. Попри значні напрацювання дослідників все ж таки виникає потреба у створенні такої класифікації поділу дієслів, яка б дозволила іноземним студентам ефективно і без особливих труднощів використовувати дієслова у власних висловлюваннях, та описі системи вправ, яка б дозволила студентам опрацювати набуті знання. Ми спробували створити систему вправ для вивчення продуктивних груп дієслів на заняттях з української мови як іноземної, яка залучає різні види мовленнєвої діяльності; розглянути труднощі опанування категорій часу, особи та роду дієслів через систему вправ. Представлена система апробована на заняттях з української мови як іноземної та у посібнику, створеного викладачами кафедри мовної підготовки іноземних громадян Сумського державного університету, "Українська мова як іноземна".
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
1074
Georgia Georgia
1
Ireland Ireland
11022481
Russia Russia
1077
Singapore Singapore
291707
Ukraine Ukraine
22040653
United Kingdom United Kingdom
46285
United States United States
41534511
Unknown Country Unknown Country
2546797

Downloads

Ireland Ireland
4311
Ukraine Ukraine
22040654
United States United States
41534512
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bidenko_innovatsiini_pidkhody.pdf 800.39 kB Adobe PDF 63579478

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.