Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90099
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективи використання позитивного європейського досвіду при вдосконаленні українського законодавства щодо впровадження інклюзивного навчання
Authors Shlapko, Tetiana Viktorivna  
Саєнко, Е.С.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1619-3831
Keywords інклюзивна освіта
инклюзивное образование
inclusive education
інклюзивне навчання
инклюзивное обучение
inclusive learning
електронні засоби навчання
электронные средства обучения
electronic learning aids
діти з особливими освітніми потребами
дети с особыми образовательными потребностями
children with special educational needs
адаптація до навчального процесу
адаптация к учебному процессу
adaptation to the educational process
інклюзивні класи
инклюзивные классы
inclusive classes
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90099
Publisher Міжнародний гуманітарний університет
License In Copyright
Citation Шлапко Т. В., Саєнко Е. С. Перспективи використання позитивного європейського досвіду при вдосконаленні українського законодавства щодо впровадження інклюзивного навчання // Нові завдання та напрями розвитку юридичної науки у ХХІ столітті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 18-19 січня 2019 р. Одеса : Міжнародний гуманітарний університет, 2019. С. 66-71
Abstract В Україні діти з психофізичними особливостями не мали повної можливості навчатися в загальноосвітніх закладах. Україна ж як держава-учасниця міжнародних документів прагне до того, щоб українські діти з особливими освітніми потребами урівнялися в правах із громадянами європейських країн. Тому є необхідність у подальшому удосконаленні національного законодавства. В тезах визначено, що доцільно прийняти єдиний документ – Закон України «Про інклюзивну освіту», чітко закріпити поняття «інклюзивна освіта», встановити квоту щодо обов'язкового залучення осіб з особливими освітніми потребами до навчання, врегулювати порядок проведення в навчальних закладах виховних заходів щодо гуманного ставлення до дітей з особливими освітніми потребамистворити процедуру забезпечення обладнанням інклюзивних класів.
В Украине дети с психофизическими особенностями не имели полной возможности учиться в общеобразовательных учреждениях. Украина же как государство-участник международных документов стремится к тому, чтобы украинские дети с особыми образовательными потребностями уривнялися в правах с гражданами европейских стран. Поэтому есть необходимость в дальнейшем совершенствовании национального законодательства. В тезисах определено, что целесообразно принять единый документ - Закон Украины «Об инклюзивном образовании», четко закрепить понятие «инклюзивное образование», установить квоту по обязательному привлечению лиц с особыми образовательными потребностями к обучению, урегулировать порядок проведения в учебных заведениях воспитательных мероприятий по гуманного отношения к детям с особыми образовательными потребамиствориты процедуру обеспечения оборудованием инклюзивных классов.
In Ukraine, children with psychophysical characteristics did not have the full opportunity to study in general educational institutions. Ukraine, as a state party to international instruments, seeks to ensure that Ukrainian children with special educational needs are equal in rights with citizens of European countries. Therefore, there is a need to further improve national legislation. The thesis states that it is expedient to adopt a single document - the Law of Ukraine "On Inclusive Education", to clearly establish the concept of "inclusive education", to set a quota for obligatory involvement of persons with special educational needs to study, to regulate the procedure of educational events in educational institutions humane treatment of children with special educational needscreate a procedure for providing inclusive class equipment.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

Austria Austria
17
Ireland Ireland
105
Russia Russia
26
Ukraine Ukraine
1140
United Kingdom United Kingdom
389
United States United States
5843
Unknown Country Unknown Country
1139

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
5843
United States United States
3026

Files

File Size Format Downloads
Shlapko_inclusive_classes.pdf 663,12 kB Adobe PDF 8870

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.