Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90282
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фонетичні навички сучасної французької мови як складова комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти
Other Titles Phonetic skills of the modern French language as a component of students’communicative competence
Authors Бігун, О.
Воронько, Г.
Фенюк, Л.
ORCID
Keywords французька мова
фонетика
фонологія
артикуляція
компетенція
компетентність
комунікативний підхід
French language
phonetics
phonology
articulation
competence
consciousness
communicative approach
Type Article
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90282
Publisher Сумський державний університет
License Creative Commons Attribution 4.0 International License
Citation Бігун, О., Воронько, Г., & Фенюк, Л. (2022). ФОНЕТИЧНІ НАВИЧКИ СУЧАСНОЇ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Філологічні трактати, 14(2), 7–15. DOI: https://www.doi.org/10.21272/Ftrk.2022.14 (2)-1
Abstract У статті йдеться про формування фонетичних навичок сучасної французької мови у студентів-філологів. Метою дослідження є аналіз процесів опанування основами французької мови, які тісно пов’язані з освоєнням її фонетико- фонематичного рівня, адже правильні артикуляція звуків і просодичне оформлення мовлення поряд із повноцінним сприйняттям іншомовного мовлення у фонетичному плані забезпечують реалізацію однієї з головних функцій мови – комунікативної. Застосовуючи теоретико-методологічні основи аналізу та синтезу, інформаційний, історичний, структурний підходи, дедуктивний та індуктивний методи, запропоновано аналіз формування комунікативної компетентності студента з урахуванням сучасних фонетичних особливостей французької мови, що обов'язково включає відомості про особливості різних видів мовного спілкування. Розглянуто компоненти фонетичних навичок. Проаналізовано практичний досвід викладання фонетики, який доводить необхідність комплексного підходу до вивчення французьких звуків, їхньої артикуляції, вимови, акцентуації та сприйняття на слух. З’ясовано, що на початковому етапі навчання французької мови пріоритетним є оволодіння його фонетичним та фонематичним рівнем. Доведено, що успішність формування фонетичної компетентності студентів залежить від рівня фонетичних навичок, здобутих знань про фонетичний бік мови та динамічної взаємодії цих компонентів на основі загальномовної та фонетичної свідомості.
The article deals with the formation of philology students’ phonetic skills of the modern French language. The purpose of the research is to analyze the processes of mastering the basics of the French language which are closely related to mastering of its phonetic and phonemic levels, because the correct articulation of sounds and the prosodic arrangement of speech, as well as the full perception of foreign speech in phonetic terms, ensure the implementation of one of the main functions of the language, the communicative one. Applying the theoretical and methodological bases of analysis and synthesis, informational, historical, structural approaches, deductive and inductive methods, the analysis of the formation of the student’s communicative competence is proposed, taking into account the modern phonetic features of the French language which necessarily includes information about the features of various types of language communication. The components of phonetic skills are considered. The practical experience of teaching phonetics is analyzed. It proves the need for a combined approach to the study of French sounds, their articulation, pronunciation, accentuation and listening. It was found that mastering phonetic and phonemic level of French language at the initial stage of learning is a priority. It is proven that the success of students’ formation of phonetic competence depends on the level of phonetic skills, the acquired knowledge about the phonetics of the language and the dynamic interaction of these components based on common linguistic and phonetic consciousness.
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

China China
17491151
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Ireland Ireland
802
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
6547189
United Kingdom United Kingdom
23583
United States United States
9454520
Unknown Country Unknown Country
47164

Downloads

Canada Canada
247547
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
1
Germany Germany
128831
Ukraine Ukraine
33564413
United States United States
33564412
Unknown Country Unknown Country
82

Files

File Size Format Downloads
Bigun_Ftrk_2_2022.pdf 330.25 kB Adobe PDF 67505287

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.