Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90423
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Бронзові котли кочовиків ранньозалізної доби |
Authors |
Пономарьова, К.О.
|
ORCID | |
Keywords |
котли котлы cauldrons кочовики кочевники nomads бронза bronze |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90423 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пономарьова К. О. Бронзові котли кочовиків ранньозалізної доби // Реформування правової системи в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 20-21 травня 2021 р. Суми : Сумський державний університет, 2021. С. 61-63. |
Abstract |
Кочові народи, що перебували на території України, залишили після себе великий пласт матеріальної культури, яка несе в собі важливу інформацію про їхнє життя та побут. Значна кількість речей, що дійшла до нас, належить до категорії металевих виробів. Це не тільки прикраси із золота і срібла, а й широкий спектр зразків зброї, кінської збруї, різноманітних предметів побуту, зроблених із заліза, міді та бронзи. Серед них окрему увагу привертають такі надзвичайно цікаві витвори, як бронзові котли. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
8
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
1415
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
31
![United States](/flags/us.gif)
1135
![Unknown Country](/flags/--.gif)
60
Downloads
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
10
![Ukraine](/flags/ua.gif)
177
![United States](/flags/us.gif)
2653
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ponomariova_cauldrons.pdf | 266,08 kB | Adobe PDF | 2842 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.