Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92030
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Домашні досліди і спостереження учнів з фізики в умовах дистанційного навчання |
Authors |
Степаненко, С.С.
|
ORCID | |
Keywords |
активність засоби методика навчання реалізація самостійності фізика |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92030 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Степаненко С. С. Домашні досліди і спостереження учнів з фізики в умовах дистанційного навчання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. О. О. Пасько. Суми : Сумський державний університет, 2023. 41 с. |
Abstract |
Однією з ключових переваг домашніх дослідів і спостережень є
можливість учня самостійно досліджувати фізичні явища в реальних умовах
свого домашнього оточення. Це дозволяє учням бачити пов'язані з фізикою
явища у їх повсякденному житті та спостерігати їх вплив безпосередньо.
Домашні досліди також стимулюють учнів до самостійності, критичного
мислення та творчості, оскільки вони вимагають вирішення проблем,
планування та проведення експериментів, аналізу отриманих результатів і
формулювання висновків.
Умови дистанційного навчання також спонукають вчителів до розробки
нових підходів до навчання фізики. Вчителі можуть створювати списки дослідів
та спостережень, які учні можуть виконувати вдома з використанням простих
матеріалів, що знаходяться у їхньому оточенні. Такі завдання можуть бути надані
учням у форматі домашніх завдань або проектів, які вони можуть виконувати
протягом декількох тижнів або навіть місяців. Вчителі можуть забезпечувати
дистанційну підтримку та консультації, які допоможуть учням у проведенні
дослідів та аналізі отриманих результатів.
Потенціал домашніх дослідів і спостережень учнів з фізики в умовах
дистанційного навчання полягає в тому, що вони стимулюють активну участь
учнів у навчальному процесі та розвивають їхні навички експериментування,
спостереження, аналізу та висновків. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
![Argentina](/flags/ar.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
5
![Russia](/flags/ru.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
2141
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
33
![United States](/flags/us.gif)
3120
![Unknown Country](/flags/--.gif)
64
Downloads
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
300
![Germany](/flags/de.gif)
67
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Moldova](/flags/md.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
5368
![United States](/flags/us.gif)
5367
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Stepanenko_bak_rob.pdf | 735,78 kB | Adobe PDF | 11106 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.