Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92508
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Навчальний тренінг як метод інтерактивного навчання української мови професійного спрямування іноземних студентів-медиків
Authors Pylypenko-Fritsak, Nataliia Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5261-582X
Keywords українська мова професійного спрямування
метод інтерактивного навчання
навчальний тренінг
іноземні студенти-медики
украинский язык профессионального направления
метод интерактивного обучения
обучающий тренинг
иностранные студенты-медики
professional Ukrainian language
interactive learning method
training
international medical students
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92508
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Пилипенко-Фріцак Н. А. Навчальний тренінг як метод інтерактивного навчання української мови професійного спрямування іноземних студентів-медиків // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції / упоряд.: О. П. Сидоренко, І. С. Левенок, Т. Г. Чернишова. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 64-69.
Abstract Однією з головних ознак сучасного суспільства є його розвиток на основі інновацій. Цей процес у повній мірі стосується й освітньої галузі [1]. Перед вищими навчальними закладами стоїть завдання постійного підвищення якості освітнього процесу, модернізації його змісту, розробки й впровадження інновацій та інформаційних технологій, пошук нових або реконструкція старих, добре відомих методів навчання, що найбільшою мірою забезпечують активність студентів у навчальному процесі в рамках «моделі студентоцентричного навчання» [4, с.18]. Процес навчання потребує напруженої розумової роботи студента його активної участі в навчальному процесі. Самі по собі пояснення й демонстрація не дадуть стійких знань; цього можна досягти лише за допомогою активного / інтерактивного навчання. Актуальним питанням на сьогодні є пошук нових інноваційних педагогічних форм навчання, які сприяють процесу розкриття пізнавальних можливостей студентів, що і зумовило мету нашої роботи: розглянути і описати тренінги як складову інтерактивного педагогічного процесу та довести доцільність використання навчальних тренінгів у навчанні іноземних студентів медичних спеціальностей української мови професійного спрямування.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
67
United Kingdom United Kingdom
8
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
21

Downloads

Switzerland Switzerland
35
Ukraine Ukraine
67
United States United States
6
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Pylypenko-Fritsak_treninh.pdf 1,09 MB Adobe PDF 109

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.